آریایی: افراد برکنار شده قانون شکن بودند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۱    ۱۳۹۶/۸/۲ کد خبر: 140505 منبع: پرینت

افراد برکنار شده از سوی کسانی از بیرون کمیسیون حمایت می شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالعزیز آریایی، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی در یک نشست خبری روز دوشنبه 1 عقرب 96 درخصوص افرادیکه از این کمیسیون برکنار کرده است می گوید که این افراد در اکثر جلسات حضور نداشتند و یا اگر هم می آمدند در آخر جلسه برای یک ساعت و نیم ساعت می آمدند و نمی توانستد کار درست انجام دهند.

بگفته آریایی، این افراد مسلحانه به وی حمله و او را بی ناموس خطاب کرده اند و پس از تهدیدها آنها را از سمت هایشان برکنار کرده است.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی مدعی است که افراد برکنار شده به جعل، تزویر و کم کاری متهم هستند و اسناد آنها به دادستانی فرستاده شده است.

این درحالی است که معاون کمیسیون شکایت های انتخاباتی علت برکناری افراد را سیاسی و مغرضانه گفته است و اظهار کرده است این یک روز ننگین برای تاریخ اصلاحات انتخاباتی است و بخاطر این است که لیست دوستان، واسطه های سیاسی و قومی خود را در کمیسیون جا بدهند نه اینکه اصلاحات انتخاباتی انجام دهند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آریایی
برکناری کارمندان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اینها مربوط قوم هزاره های میخکوب ویا پنچرمینان پنجشیری می بودند یک تعداد از هزاره ها ی لوچک وجاسوس و لنده غران شورای نظار به دیوار های ارگ بالا می شدند دکان ها بود نبود شخصی چور و چپاول می شدند بیچاره های پشتون بودند هر جفا ظلم ستم که بالایش می اید از روی حیثیت و ابرو خود صدای خودرا بلند نمی کنند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است