اندر باب كمالات شركت برشنا در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۶/۸/۳ کد خبر: 140523 منبع: پرینت

بعد از اعتراضات بي نتيجه ملت شريف شهر هرات براي كاهش قيمت برق، چند ماه است قبض (بل) برق منزل ما نيامده؛ كه امشب در كمال ناباوري مطلع شديم اين شركت پرافتخار، مهتر برق خانه ما و چندين خانه از ناحيه ي محل سكونت مان را هم (در ازاي پول قبض هاي نرسيده به منزلمان) با خود برده است.

بعد از اطلاع از قضيه لازم است عرض كنم ما بي نهايت مفتخريم در دههءدوم از قرن ٢١ ام اولين شهرونداني هستيم كه اخرين سيستم توزيع بل برق در جهان (همانا سپردن بيل هاي برقِ چندين خانه، به يك مغازه يا فرد مشخص در همان محل، بجاي تحويل دادن بل هر خانه به صاحبخانه) را تجربه ميكنيم.

اين همه نو اوري و خلاقيت در رساندن خدمات مدرن، محترمانه و متمدنانه به مردم از طرف شركت محترم، همانا حكايت از مسوليت پذيري حيرت اور بزرگواران در شركت برشنا دارد.

مهناز پیروز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
برشنا
هرات
نظرات بینندگان:

>>>   درست است تعداد زیادی از هموطن های عزیز هراتی به همین مشکل برخورده اند .
بل برق منزل ما هم چندین بار است خودم به ریاست برشنا هرات میروم و از ایشان میگرم تا پول آن را تحویل کنم.
شرکت برشنا به بهانه های مختلف مانند پول قرطاسیه خدمت متفرقه و کمشن بانکی از مردم میگیرند اما خدمت شان صفر است.
این خود یک نوع ظلم برای شهریان هرات میباشد.
امید عمریار هرات

>>>   Raheel
وقتی سردارانِ زنده سازندۀ تاجیکان را بکشند و به جای شان یک غیرتاجیک را جانشین بسازند و بپذیرانند، اسکان کوچیها در مناطق تاجیکان یکی از هزاران پیامد ویرانگر آن خواهد بود!
از تاجیک‌دشمنان گله یی نیست. گله از آن تاجیکانیست که عقل شان را باد چوکی برده است و همت شان را توفان دالر که سر تسلیم به آستان این دو بت خماندند و هستی مردم را فدای حرص و آز خود کردند.
ننگ، ننگ، ننگ!

>>>   Paiez
نامهء رسمی ای از سوی این دولت " واگرای" غیر ملی مزدور در صفحات فیسبوک به نشر رسیده که خواندن آن سوال بر انگیز است. در آن نامه به مسوولان تاکید گردیده که برای کوچی ها در ولایاتی مثل تخار، سمنگان وپروان وپنجشیرو... تذکرهء تابعیت داده شود. چرا باید در این ولایات؟
اول بنده باور دارم که نفوس کوچی ها در افغانستان، به صد هزار نمی رسد...ولی دولت های قوم گرا، همیشه به بهانهء کوچی ها و آمار ملیونی موهوم ونا دقیق از آنها واز نام آنها، در مجلس نمایندگان امتیاز می گیرد؛ بعد یک وزارت بیهوده با بودیجه وتشکیل بی سروپا برای هدر دادن نقدینه های بسیار وکار های مخفی دیگر، که اکثریت مردم افغانستان، نمی دانند که این وزارت چه می کند؟ وچه بر نامه های به نفع سایر اقوام دارد؟ وزیر همین عنوان ها(کوچی ها، قبایل و...) هر چه که دلخواه شان است می کنند...
پنجشیر یک درهء تنگ بی زمین وکوهستانی ای ست که نفوس اصلی خودش، از ملیون و صد ها هزار دیگر، تجاوز کرده وباشندگان آن در مرکز وسایر ولایات کشور، بی خانه وبی زمین، روز گار سختی را سپری دارند؛ پس چرا این دولت، اینقدر مصر است که به کوچی ها در پنجشیر جا وتذکره داده شود؟
چرا آنان را در هزاران هزار هکتار زمین بی سکنهء غرب و شرق و جنوب کشور جابجا نمی کنند؟!

>>>   مدت چندماه میشودکه کارمندان ریاست برق هرات بل های برق مشترکین خویشرا به درب منازل شان تسلیم ننموده وبه دکاکین ویا مساجد محل تسلیم نموده که اکثریت مردم ازآن اطلاع حاصل نمی نمایندتا بنوانندبه وقت وزمان آن پول صرفیه برق خویشرا به بانک تحویل نمایند متآسفانه بسیاری بل های برق مشترکین مفقود گردیده وباعث سرگردانی شان به ریاست برق میشودازینکه مسولین ریاست برق به همشهریان عزیز سهولت بیآورد فقط به فکر خالی کردن جیب مردم شریف ما وشماهستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است