رحمت الله نبیل تشویش نداشه باشد
هیچ فعال سیاسی نباید تشویش داشته باشد که از وسایل حکومتی برای تهدید و خاموش ساختنش استفاده می شود و به هیچ مقامی اجازه نمی دهیم خارج از چهارچوب قانون دست بکاری بزند که جنبه تهدید برای نهادها را داشته باشد 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۵    ۱۳۹۶/۸/۳ کد خبر: 140554 منبع: پرینت

چندی پیش رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی در صفحه شخصی اش نوشت که از سوی رییس فعلی امنیت ملی در اول ماه میزان سال جاری پیامی تهدید آمیز مبنی بر توقف فعالیت جریان سیاسی موسوم به محور مردم دریافت کرده است که درغیر اینصورت بخاطر افشا سازی سال گذشته از اسناد استخباراتی آی اس ای در تشدید حملات انتحاری و انفجاری برای وی پرونده سازی می شود. هرچند که رییس امنیت ملی تاکنون در اینباره اظهار نظری نکرده است اما رییس اجرایی کشور در نشستی با محوریت دسترسی به اطلاعات به این مورد واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی صبح امروز چهارشنبه 3 عقرب 96 در نشست دسترسی به اطلاعات گفت: اینکه خبری از رسانه ای پخش شود و یکی از مقام ها به آن رسانه تلفن تهدید آمیز بزند قابل قبول نیست و اجازه آن را نمی دهیم.

رسانه ها آزادی کامل دارند و در هر گوشه ای و از هر سطحی که این اتفاق می افتد ما را در جریان قرار بدهند.

رییس اجرایی حکومت بیان کرد: اگر در رساندن صدا مردم کوتاهی کنیم، معنایش این است که قربانی مردم برای حق شان بیهوده است و آنانیکه می خواهند حق مردم را تلف کنند در صف حق ایستاده اند. آزادی بیان یک دستاورد مهم است که مردم بخاطر آن قربانی داده اند و آن نباید قربانی سلیقه های شخصی و پول خواص شود.

وی، درخصوص فعالیت های سیاسی احزاب و گروه ها در کشور اظهار کرد: فعالیت های سیاسی در کشور ما ناشی از شرایط کشور است همانطور که در داخل نظام و هر صفی که بارومند به نظام است تفاوت در نظرات وجود دارد که طبیعی است اما همه منافع مشترک داریم و به آن پایبند هستیم.

داکتر عبدالله افزود: نباید از نهادهای سیاسی برای تهدید جریان های سیاسی استفاده کنیم و اگر کوچکترین نشانه ای دیده شود خلاف تمام تعهداتی است که داشته ایم و داریم. فعالیت های سیاسی در چهارچوب قانون اساسی حق مردم است و همه با هر پیشینه ای که داشته اند می توانند بدون استفاده از خشونت و پایمال کردن قانون اساسی، فعالیت سیاسی داشته باشند.

این مقام کشور تصریح کرد: هیچ فعال سیاسی نباید تشویش داشته باشد که از وسایل حکومتی خلاف قانون برای تهدید و خاموش ساختن صدایش استفاده می شود و هیچ مقامی حق ندارند خارج از چهارچوب قانون بکاری دست بزند که جنبه تهدید برای نهادها داشته باشد.

رییس اجرایی با تاکید بر وحدت اظهار کرد: همه در حفظ سلامت کشور، حفظ حقوق مردم و حفظ تمامیت ارضی مسوولیت مشترک داریم و در یک کشتی نشسته ایم، وضعیتی نیست که اهل رسانه یک طرف بروند، مردم یک طرف و نظام و حکومت طرفی دیگر.

وی بار دیگر به همسایگان کشور اطمینان داد که هیچ خطری از جانب افغانستان آنها را تهدید نمی کند و افزود:آرزوی مردم این کشورتامین صلح عادلانه است تا در فضایی آرام با هم و با دیگران زندگی کنند و از اینرو توقع روابط دوستانه متقابل با کشورهای همسایه را نیز دارند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
رحمت الله نبیل
نظرات بینندگان:

>>>   نبيل جان فكرت باشد كه عبدالله جان كته گوئي ميكند، بخدا اگر قدرت تشناب رفتن خود را داشته باشد، از گروي ظالم دولتي هاي نا مسلمان خود را نگهدار، روز بد برادر ندارد، و شما ها چندان غيرتي نيستيد، كه مستقيماً بالاي دو لنگ منافق يعني اتمر و معصوم خلقي فير نموده و ملت را از شرشان نجات بدهيد.

>>>   اصلا ریس امنیت غیرت نداری اگر غیرت می داشت استعفا می داد

>>>   چگونه برای همسایه ها اطمینان میدهی که ختی در طی دو سه سال نتوانستید بفهمید هلیکوپترها از کجا می آیندواشرار را اکمالات میکنند ؟ اگر امریکا بخواهد به هرکشور همسایه بی پیلوت جهت کشف وجاسوسی بفرستد شما چگونه ممانعت میکنید؟؟
حکومت افغانستان فعلا توانائی ممانعت قدرت های خارجی را ندارد

>>>   لطیف پدرام:
ما افغانستان را فدرالی خواهیم ساخت. هواداران فدرالیزم در افغانستان هر کدام نقشه ها و طرح های خود را ارایه کردند که آنها را به ترتیب نشر میکنیم.
از همه هوادران سیستم فدرالی میخواهیم طرح ها و پیشنهادات خود را برای ما بفرستند.پیشاپیش سپاسگزار هستیم

>>>   کاوش آریایی نژاد
برای نبیل هم قهرمان سازی نکنید
گوشت از ناخن جدایی ندارد
واوغان واز اوغان

>>>   اوغان اوغان است جهادی ، طالبی ، خلقی ، پرچمی و با سواد و بی سواد نداره

>>>   Ar
از رهبران فعلی تاجیک هیچ امیدی نیست ، همه دنبال جاه و پول منصب دارن به مدرم خود خیانت میکنن

>>>   Bahadur
او برادر اصلن هیچ یک از این میراث خوران خوب نیستند نه شاهین شاه و نه بودنه باز، اینها را بگذار که بخورند و شکم فربه کنند

>>>   حبیبی،
این مجاهد صفتان تاجک از قبیله گله دارند ولی خود هنوز هم دنبال جهاد و اخوانیگری را محکم گرفته اند.
نمیدانم در کدام آیه مبارکه ذکر شده که با دالر های آمریکا و اندیوالی با قوای خارجی جهاد کو!!!

>>>   Azimi
واقعیت همین است. جبران معاملات اینها را مردم با خون خود می پردازند و صدها سال دیگر و صدها هزار قربانی دیگر لازم است تا حبیب الله دیگری یا مسعود دیگری سربر آرد.

>>>   آقای نبیل عزیز از این که باافتخار و دلاوری واجدان پاک از سمت ووظیفه خود استعفا دادید .این اقدام نیک شما را مردم افغانستان بطوری خاطره در ذهن های شان هک نموده واز شما همیشه بعنوان انسان شریف وپاک نفس یاد خواهد شد. شما که نتوانستد بی قانونی وبی هرمتي و فسق و فساد که توسط اشخاص فاسد وانگل های مضر و مخرب وبی وجدان درجامعه عملی میشود که باعث دل ماندگی ملت شریف ما شده بود تحمل کنید نتوانستد طاقت بیاورید از سمت خود کنار رفتید واقعا جای ستایش است

>>>   آقای نبیل مردم پاک نفس و خدا جو افغانستان ازشما حمایت و پشتیبانی می کند مثل مردم حرف های خودرا بزن .آنها ی که فکر کردن با داشتن قدرت میتوانند خود سرانه تهدید و خارج از قانون به عمل تلافی جویانه خود دست بزنند کور خواندن سخت دراشتباه اند هیچ به این عمل پست خود موفق نخواهد شد ملت هوشیار و همیشه در صحنه اجازه نخواهند داد

>>>   ګلمرجان به نبیل اطمینان داده است و ګفته است که تشویش مکن مانند من شله شوید برای شما هم یک کیلو زردک میرید.

>>>   آقای Azimi
انتظار ان دزدها را نکشید! غنی و عبدالله دزدان قرن 21 اند و وطنفروش هم هستند!!

>>>   مردک استانکزي خودت هم میدانی که پست های وزارت که از غنی برایت پیشنهاد شده بود نی مجلس قبول و تایید کرد و نی ملت و مردم به قولی معروف تنه لش بيغرتت را اجباری توسط مغز خراب گندیده متفکر جهان انتقال داده شدی. به وزارت امنیت ملی. قبل از آن که درآن پست منتقل شوید مردم آگاه وبیدار ما میدانستن که که تو چه جانوری هستی .وظایف اصلی خود را نمی دانی که چه آست .خودت را درگیر مسایل بیهده میکنی حالا تهدید و سرزنش نمودن مردی شریف مثلی نبیل خان چه سود و فایده بمردم و مملکت دارد ای بیشرف دست ازاذيت کردن انسان های شریف بردار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است