عاملان ویرانی رقه نباید مدعی بازسازی باشند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۴    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140599 منبع: پرینت

روزنامه الثوره سوریه نوشت: همه دنیا می دانند که ایتلاف آمریکایی، شهر رقه را ویران و آن را به آوار تبدیل کرده است، چگونه است که اکنون ادعای بازسازی آن را می کند.

روزنامه الثوره در شماره روز چهارشنبه خود افزود: همه دنیا به صورت صوتی و تصویری شاهد بودند که جنگنده های این ایتلاف، تمام نهادها و زیرساخت های این شهر را ویران و ساکنان آن را آواره کردند ولی اکنون آمریکا و دیگر اعضای این ایتلاف ادعای آزادسازی این شهر را دارند.

این چه آزادسازی بود که عناصر گروه تروریستی داعش توسط آمریکا از این شهر به دیگر مناطق منتقل شدند تا به شیوه ای دیگر مورد استفاده قرار گیرند و ادعای آزادسازی رقه با تخریب کامل و برنامه ریزی شده آن چه تناسبی دارد؟

آمریکا بیشتر شهرهای را که ادعای آزادسازی آن ها را دارد، ویران کرده است و هرگز گروه تروریستی داعش را هدف قرار نداده است و مسخره آمیزتر اینکه ادعا می کند به هدف خود رسیده و تروریست ها را در رقه شکست داده است.

موضوع دیگر اینکه آمریکا تلاش می کند طمع ورزی های خود در سوریه و منطقه را با پوشش های انسانی و نگرانی برای آوارگان و پناهجویان و ادعای بازسازی مناطق آزادشده و بازگرداندن آوارگان به خانه های خود، پنهان کند.

ولی آمریکا نمی خواهد اعتراف کند که با ایجاد داعش برای محقق کردن اهداف شرکت ها و برنامه های راهبردی خود برای تقسیم منطقه و ایجاد کشورهای کوچک تحت فرمان اسراییل این هرج و مرج را ایجاد کرده است.

تمام ادعاهای آمریکا درباره تلاش های انسان دوستانه و بازسازی در سوریه چیزی جز انحراف افکار عمومی نیست.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رقه
بازسازی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است