مزد زحمات دسیسه گران بیشتر از این حرف ها است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۸    ۱۳۹۶/۸/۷ کد خبر: 140739 منبع: پرینت

مصارف آقای عفو شده پس از هفده سال دسیسه و توطیه در برابر ملت افغانستان معادل ساختن بیست باب مکتب در یک سال است.

این تنها بخش علنی و فریبنده ی کار است و کشور ما دارای هیچ نهاد مستقل و یا کمی مستقل تفتیش نیست که معلوم کند که از کدام فصل و باب دیگر چه مقدار پاداش برای قتل عام و دسیسه گری پرداخت می شود. در این معامله کی باید شرم کند؟ حکومت، عفو شده یا ملت؟

اما آنچه هویداست این است که نقاب های دروغین و ریا در برابر چشمان ملت فرو می ریزند و آنهایی که چهل سال فریاد از عدالت عمری زدند و چه موجی از جوانان و نوجوانان را زیر نام آرمان و دین به قتل گاه بردند و حالا پاداش خودشان همین چند میلیون از کیسه فقیرترین ملت دنیا در ماه است.

خدایا هیچ شک ندارم که عزت و ذلت بدست توست. شاهد چه صحنه های ننگین دیگر خواهیم بود.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   روسیاهان را خداوند روسیا تر میکند و چهره های مخفی شده انرا بمردم اشکار میسازد و منفور جامعه ومردم میسازد جزای اخروی راهم در قبال چنین اشخاص دروغگوی عوام فریب منافق رو سیاه بحکم قران هنوز باقی است .

>>>   صالح صاحب راست خو گفتی اما تو خودت چرا شش ملیون دالر پول اپراتیفی کمپنی امنیتی پنشیر وردک را بعد از استعفای جبری با خود بردی ؟؟

>>>   صالح نا صالح!
تو ماهانه چقدر پول ازکیسه این ملت فقیر می ګیری؟ شاید بګوی که نه من نمی ګیرم ولی شاید راست هم بګوی بخاطرکه حق تورا ګروپ های اختطاف شهر کابل می دهند و هم رئیس اجرایه از بودیجه ریاست بی صلاحیت اجرایه می دهد. تو کی هستی خودرا اینقد میل میل می کنی؟ یک ترجمان ادم هستی تورابه این ګپ ها چه. با جمع کردن ۱۰۰ نفر ویلګرد چرسی ودزد انسان سیاست مدار نمی شود. همراه عفو شده به میلیون ها افغان ایستاده اند. دهن ات را کج کج نه کن طرفداران عفو شده می دانند که چطور دهن کج را راست کنند. هرسال در ۱۸ سنبله چقدر ضرربه این ملت بیچاره می رسد هم ازنګاه مالی که بودیجه دولت صرف مضخرفات خائین ملی می شود و هم طرفداران لوچک وسقاوه صفت آن مردم بیچاره رادرکوچه های کابل به خون وخاک می کشند. سقاوه چوچه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است