هشدار سربازان خط نبرد قندوز به ترک پاسگاه ها
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۶/۸/۹ کد خبر: 140850 منبع: پرینت

بیشتر از 5 ماه است که اعاشه درست سربازان خط نخست نبرد در قندوز نرسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سربازان خط نخست نبرد در قندوز با انتقاد از عدم اکمال درست می گویند که درصورتیکه اعاشه آنها بطور منظم نرسد، پاسگاه هایشان را ترک خواهند کرد.

گزارش های رسیده از وضعیت این سربازان نشان می دهد که در این مدت از خوراکی که در لیست غذای وزارت داخله آمده است برای آنان چیزی نرسیده است و آن ها با خوراکی ناچیز ایفای وظیفه می کنند.

گفتنی است که علاوه بر مشکل اعاشه سربازان قندوز، چند روز قبل سرپرست فرمانده پولیس غور نیز بیان کرد که اعاشه و مواد خوراکی نیروهای پولیس این ولایت طی سه ماه بصورت تدریجی قطع شده است؛ این موضوع به مقام های مربوط گزارش شده اما آنها تاکنون اقدامی نکرده اند.

سربازان غور گفته بودند که از خانه های مردم نان خشک جمع آوری می کنند و با چای می خورند اما اینکار سبب نارضایتی باشندگان منطقه شده است.

چند ماه قبل، رییس جمهور در سخنانی وزارت داخله را قلب فساد خواند اما دیده می شود که با وجود تغییر در راس وزارت هنوز فساد و اهمال در قراردادهای غذا و تسلیحات نیروهای دولتی وجود دارد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قندوز
خوراک سربازان
نظرات بینندگان:

>>>   اگر هین سر بازان غیرت داشته باشند باید همه شا ن چبه یهودی را ترک کنند در غیر ان اگر کشته شوند در غم شا ن تنها فا میل شا ن می شود زن و فرزند شا ن یتیم می شود

>>>   سنگر را ترک نکنید.
قوماندان عمومی یا هر قوماندانی که در دسترس تان است گروگان بگیرید و در بدل اسلحه مهمات و اعاشه رهایش کنید.
این حق مسلم شماست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است