مخاطب، كسانى اند كه حافظه تاريخى ندارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۸/۹ کد خبر: 140858 منبع: پرینت

شكى نيست كه عطا و هر شهروندى ديگر حق دارد تا در مبارزات انتخاباتى سهم گيرند و خود را در پيشگاه آزمون مردم قرار دهند، و اما پرسش اساسى اين است كه شخصيت هاى آزمون شده كه در اين هفده سال جز اين جكومت و ماموران وفادار آن بوده اند و در قانونمند كردن قدرت شوونيزم قبيله نقش كليدى داشته اند و هرگاه كه در تنگا قرار گرفته اند به تفنن خلق خدا پرداخته و آنجا كه پاى منافع شخصى شان بوده است حتی به حكمتيار هم كمپاين كرده اند، مى شود به آنها اعتماد كرد و ابزار آنها شد.

خرد سياسى از شهروند مسوول مى طلبد تا معيار و محك صداقت و انديشمندى افراد را قرار دهند و اجازه ندهند تا معامله گران به تكرار انرژى شان را حدر دهند. عطا در اين 17 سال يكى از كسانى است كه از خواستگاه سياست صاحب میليون ها دالر شده است و هم دست كرزى و غنى تا اكنون عمل كرده است. اگر قرار باشد شمار دروغ ها، تفنن كارى ها، معامله گرى ها ، چهره عوض كردن ها، دوستى ها و دشمنى هاى موسمى، گاهى در اين بغل و آن بغل بودن ها و ده ها مورد ديگر اشتباهات و نفهم كارى ها و بى ثباتى هاى او را بگيريم، اين طومار خيلى عريض و طويل خواهد شد.

توصيه من به نسل جوان اين است تا فريب اين مهره هاى سوخته و فريب كار را نخورند و بنياد رهبرى سالم و صادق را بگذارند و آينده خود را در پاى اين زر اندوز هاى بى انديشه به بازى نگيرند.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عطامحمد نور
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   مردمان پیر و جوان زن و مرد قومگرایان قدرت طلب دزدان دارایی عامه و دشمنان عوام فریب و دغل باز خود را در همین هفده سال اخیر بخوبی تشخیص و تثبیت کرده دیگر بحرفهای در ظاهر دوست و در باطن دشمن و بد نام سازی سران و رهبران شانرا بهتر و بوبتر شناخته کرده فریب گفتار شانرا نمی خورند دانش بالاتر از قوم اندیشان سلطنت طلب داشته و دارند وانهای که گاهی زبان شانرا مورد توهین تحقیر قرار میدهند حرفهایشانرابه وازّ بیگانه میخوانند و گاهی همسران و رهبران شانرا توهین وتحقیر میسازند تا همیشه خودشان باتمام برهگی و غلام منشی بالای اکثریت مردم برخلاف زبان و قوم شان خود شان حاکم باشند از تقلب و دزدی گرفته تا تبلغاتزهراگین از هیچ کدام دریغ نمیکنند .

>>>   از من به نجیب سلام
سلام
وقتی درخت های تنومند را بیرحمانه نقش زمین میکنند چه تضمینی وجود دارد که نهال های تازه غرس شده را از ریشه بیرون نکنند؟

>>>   نجيب جان عزيز درست گفتيد ما بايد باين خاينين پول و چوكي پرست اعتماد نكنيم .
هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است