روسیه خواهان افغانستان با ثبات است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۶/۸/۱۰ کد خبر: 140898 منبع: پرینت

رییس جمهور برای نخستین بار بعد از اعلام راهبرد جدید آمریکا برای افغانستان و غرب آسیا با مشاور امنیت ملی روسیه گفتگو کرد.

محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور روز سه شنبه 9 عقرب 96 و مشاور امنیت ملی روسیه در ارگ ریاست جمهوری دیدار بر تقویت بیشتر مناسبات میان دو کشور تاکید کردند.

رییس جمهور خطاب به نیکولای پتروشف گفته است که بشمول روسیه با تمام کشورهای بخاطر مناسبات نیک گام های عملی برداشته شده و امیدوار است که سفر شما نیز به گسترش روابط میان دو کشور منتج شود.

غنی تصریح کرد که هدف روابط دو و چند جانبه استوار بر منافع مشترک با روسیه است و اینکه دو کشور بر ضد خطرهای مشترک مبارزه کنند.

پتروشف بیان کرد که کشورش خواهان افغانستان با ثبات است و در این مسیر آماده هر نوع همکاری در زمینه مبارزه با هراس افکنی با افغانستان است.

وی افزود که گسترش هرچه بیشتر مناسبات و همکاری های اقتصادی با افغانستان برای تامین امنیت این کشور مفید خواهد بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
نیکولای پتروشف
نظرات بینندگان:

>>>   پاکستان هم عینا مانند روسیه خواهان ثبات است !!!

>>>   روسیه یک افغانستان با ثبات میخواهد. چین و پاکستان و ایران و هندوستان و عربستان و امریکا و اروپا یک افغانستان با ثبات میخواهد.
دولت افغانستان هم یک افغانستان با ثبات میخواهد.
پس یا همه تان روغ میگویید و یا هم زور تان به چند نفرپای لچ و ریشه کی بنام طالب و داعش نمیرسد و یا شیطان در عقب آنها قرار دارد و زور خدا نمیرسد و یا هم خود خدا نمی خواهد.
اگر شما کدام دلیل دیگر دارید لطفأ ابراز کنید.
ابراهیم بخاطر این از بت پرستی دست کشید که بت هایی را که پدرش برای فروختن برایش داده بود و یکی از آنها از دست اش افتاد و شکست، پیش خود گفت: اگر اینها اینقدر قوی میبودند، در اثر افتادن نمی شکستند.
حالا خدایی که مسجد یعنی خانه خود را نگاه کرده نمیتواند و نماز گزاران خود را نگاه کرده نمیتواند و کتاب های خود را که در محراب مسجد اند، نگاه کرده نمیتواند، پس آیا در فکر مسلمانان کدام وقت خطور نمیکند که این چه نوع خدایی است؟
یا این که شما میگویید: توبه، نعوذ باالله، فکر های بد را از من دور کن.
اما ابراهیم بیچاره این نعوذ باالاصنام را یاد نداشت و در نتیجه بت پرستی را رها کرد.

>>>   منظورش از ثبات یعنی بدون تحول و پیشرفت آنچنانی!
بدون حاکمیت ملی ، پیشرفت اقتصادی ، ارتباطات جهانی ، و کوچکترین زیرساختهای ثبات واقعی!
اگر افغانستان فعلاً امریکایی ، پیشرفت و ثبات پیدا کند ، تمام کشورهای آسیای میانه و حتی تمام شرکای روسیه از او جدا خواهند شد ، پس چطور روسیه این حرکت را حمایت خواهد کرد؟

>>>   حضرت ابراهيم ع با تبر بت ها را شكست ونه ايينكه بت از دستش افتاده باشد. شخصي كه با مثال آوردن متوسل به دليل دروغ شود، آنهم از دروغ هاي بزرگ، پس حرفش مثل وزوز مگس هست. بهتر بود كه از ماركس و انگلس و يا هم لينين خود مثال ميآورد.
دل آرام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است