17 هزار بست ادرای به رقابت گذاشته شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۶/۸/۱۱ کد خبر: 140972 منبع: پرینت

کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی از به اعلام گذاشته شدن 17 هزار بست خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، نادری نادری رییس کمیسیون‌ اصلاحات اداری صبح امروز پنجشنبه 11 عقرب 96 در نشست خبری گفت: 17 هزار بست به اعلام سپرده شده است که مشمول 8 هزار بست معلمی و مربوط به وزارت معارف و 9 هزار بست مربوط به سایر وزارتخانه‌ها و اداره‌های دولتی است.

نادری بیان کرد که امتحان بست‌های اعلام شده توسط کانکور وزارت تحصیلات عالی برگزار می‌شود و قرار است امتحان‌ ها از ولایت‌های سرد سیر کشور آغاز گردند.

رییس کمیسیون اصلاحات اداری نفوذ افراد دولتی و غیر دولتی را در پروسه استخدام افراد در بست‌های دولتی رد نکرد و اما گفته است که رهبری کمیسیون و دولت در تلاش می کنند تا این پدیده را به صفر و یا حداقل برسانند.

وی افزود: پس از اعلام تمام بست‌های دولتی، 34 هیات از سوی کمیسیون اصلاحات تعیین می‌گردند که به ولایت رفته و پروسه درخواست را ارزیابی می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون اصلاحات اداری
نادر نادری
نظرات بینندگان:

>>>   17 هزار واسطه ضرورت است اگر اینها هرکدام پنجاه هزار رشوت بدهند درینصورت 85 ملیون افغانی باید پرداخته شود باید حکومت از روسای معارف که تسهیلات برای مراجعین ایجاد میکنند بایدتقدیرکند مثلا در ریاست معارف پکتیا چون شخصی پول نقد نداشت که بپردازد ومعلم مقرر شود صرف یک کیلو چرس خام داد واستخدام شد که این کاری خیلی خوب است
ر

>>>   این گپ ها دروغ است فقط مردم را فریب می دهد

>>>   تا حال این پست ها چرا معطل بود؟

>>>   شما آقای نادری همان تیم معلومالحال هستید که وظیفه دارید تا تمام بدنه دولت را از افراد بلی گوی پر کنید و در راس شان هم گماشته های تربیه شده در غرب را بگمارید.
و در نهایت جامعه را تبدیل کنید به یک جامعه ایدیال برای اهداف بیگانکانی که شما نوکر شان هستید.

>>>   ولا تا فعلاً خو تا که وکیل وریئس وریئس منابع بشری وغیره را نشناشی کارت نمی شود
در ولایت کاپیسا بنام حاجی اقبال صافی یک وکیل است چوکره هایش هشتاد هزار می گیرند وبعد در بست های کمبود نفر را استخدام می کنند ویک شخص بنام غلام سخی در منابع بشری ولایت کار می کند بسیار یک شخص فاسد ورشوت خور است خداوند همه این.....
امین یا رب العالمین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است