حکومت طالبانی جنگ افغانستان را مدیریت می کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۶:۰۴    ۱۳۹۶/۸/۱۲ کد خبر: 140986 منبع: پرینت

افراد طالبان در رده های رهبری حکومت افغانستان افرادی در بالای بلندترین نقاط کلیدی رهبری جابجا شدند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، جاوید کوهستانی آگاه امور نظامی در برنامه «گفتمان» معتقد است حکومت کنونی ما حکومت طالبانی است و افزود: از ابتدای شکل گیری وضعیت سیاسی افغانستان، سازمان های استخباراتی منطقه و سازمان های استخباراتی که طالبان را شکل دادند به منظور رسیدن ایجاد عمارت کبیر اسلامی به آسیای میانه، توسط مجموعه انسان های این جامعه این تجاوز در مقاومت به عقب رانده شد و همان سازمان هایی که طالبان را تشکیل کرده بودند که می خواستند جانشین حکومت مجاهدین بسازند، همان سازمان ها امروز حکومت افغانستان را رهبری می کنند.

وی افزود: افراد طالبان در رده های رهبری حکومت افغانستان افرادی در بالای بلندترین نقاط کلیدی رهبری جابجا شدند. اینها انتقام شکست طالبان را، انتقام دوران مقاومت را، انتقام شکست پاکستان را و سیاست های انگلیس و عربستان سعودی را از ملت و مردم شمال می گیرند و این مهره ها آمده اند جابجا شده اند. مهره هایی که اصلا نبوده اند و حامی طالبان بوده اند. اقتدار امنیتی ما را رهبری می کنند. اینها وظیفه شان همین است. بنابراین در جنایت میرزااولنگ هم حکومت شریک است. همین حکومت طالبانی است که جنگ را مدیریت می کند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت طالبانی
جنگ افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   کو هستا نی صا حب تا زما نیکه غ .اتمر و ستا نکزی باشد جنگ ختم نمی شود زیرا افغان های غول همه طا لب هستند

>>>   همه قوم پشتون داعش و طالب والقاعده است هیچ دربین قوم پشتون آدمی وجود نداردکه دستش به خون یک یا چند انسان بیگناه آلوده نباشد اقوام غیرپشتون باید یااز این .....باید جداشوند یاکه نابود ساخته شوند هردو گزینه دشواراست همانند اینکه غده سرطان را عملیات کنی و از بدن دورکنی ولی به مرور زمان همه چیز پس دوباره عادی میشود این کار را باید بخاطر بقای نسل آینده خود بکنیم واگرنه این قوم تا قیامت از کشتن و خون ریختن و ظلم دست نمیکشد

>>>   کاملا بجا گفته است.
مفکوره وحشت و دهشت طالبانی در . حود حامیان شان در حکوت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است