نمایندگان درگیر منازعات شخصی و کشور در ناامنی
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۴۴    ۱۳۹۶/۸/۱۲ کد خبر: 140998 منبع: پرینت

گروه بندی هایی که درون پارلمان شده و مافیایی که درون پارلمان شکل گرفته هیچ گاه به نفع افغانستان نیست.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، سلیمان حسینی استاد دانشگاه در برنامه «استودیوی خبر» معتقد است با مافیای فسادی که درون پارلمان شکل گرفته، مجلس نمی تواند به نفع مردم باشد و افزود: گروه بندی هایی که درون پارلمان شده و مافیایی که درون پارلمان شکل گرفته هیچ گاه به نفع افغانستان نیست. منافع ملی مجمعی از تقاضاها و خواست های مردم افغانستان است که هیچگاه درون پارلمانی که چنین پراکنده است فساد گسترده در آن وجود دارد و عناصر فاسد در آن جای دارد، تامین نمی شود.

وی افزود: ما امروز در شرایطی قرار داریم که وضعیت سیاسی افغانستان، بی ثباتی سیاسی افغانستان و ناامنی ها در این کشور بیداد می کند. نمایندگان پارلمان باید با مسوولیت خود مکلفیتی را که در قبال ملت دارند احساس کنند. اما چنین احساس مسوولیتی وجود ندارد. آنها امروز درگیر رقابت های شخصی هستند. نمایندگان به مجلس می آیند به جان هم می چسبند وحتی ما شاهد این بحث بودیم که جار و جنجال ها و منازعات کشمکش های درونی حتی منجر به برخوردهای فیزیکی می شود.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مجلس
درگیری ها
نظرات بینندگان:

>>>   نمایندگان همه می خواهند با کل افغانستان هماهنگ شوند. در تمام نقاط کشور جنگ و نامنی است پس آنان هم باید از این وضعیت متابعت بکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است