تلاش وکیل مدافع رییس شرکت داوی برای کاهش حکم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۶/۸/۱۴ کد خبر: 141094 منبع: پرینت

نشست دادگاه استیناف رییس شرکت داوی بی نتیجه پایان یافت.

پس از جنجال های فراوان میان دادستان و وکیل مدافع عبدالغفار داوی، رییس شرکت داوی جلسه دادگاه استیناف روز شنبه 13 عقرب 96 بی نتیجه پایان یافت و قرار شد جلسه بعدی امروز یکشنبه 14 عقرب 96 تشکیل شود.

عبدالفغار داوی و معاون وی و چند مقام پیشین وزارت ترانسپورت به اختلاس، تزویر، سوءاستفاده از صلاحیت و فریبکاری متهم هستند.

رییس شرکت داوی در دادگاه استیناف روز شنبه ادعا کرد که شرکت هوایی آریانا 18 میلیون دالر از وی بدهکار است و در 10 سال گذشته حکومت بدهی اش را به وی نپرداخته است.

دادستان دادگاه استیناف با استناد به مدارک گردآوری شده از سوی مرکز عدلی و قضایی باز هم خواستار محاکمه داوی و کسانیکه در تبانی با وی کار کرده اند شد اما پس از چندین ساعت بحث و حدال تصمیم نهایی دادگاه به جلسه بعد موکول شد.

گفتنی است که دادگاه ابتدایی رییس و معاون شرکت داوی را به 9 سال و 7 ماه زندان، چند مقام پیشین وزارت ترانسپورت را از 6 ماه تا 6 سال زندان و یک تن دیگر را برائت داده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرکت داوی
فساد
نظرات بینندگان:

>>>   خانم شکریه خانم اقای داوی زیاد تپ وتلاش کرده و به هردرو دروازه رفته تا شوهراش را از چنگال قانون نجات دهد دیده شود که تپ و تلاش خانم شکریه بارکزی نتیجه دلخواه اش را بدست اورده میتواند و یا اینکه محکمه استیناف منحیث یک قاضی عادل و ترس از خدا و روز اخرت حکم عادلانه اش را دربرابر چپاولگران و دزدان و معامله گران صادر خواهند کردند یا دل خانم شکریه را شاد خواهند ساختند .

>>>   داوی بر خلاف حکم محکمه وفیصله ای قطعی در موردش به حبس ساختگی بسر مسیرد از اول قرار چنین بوده که اوباید رها گردد زیرا او وخانمش از گروپ اقای غنی بوده تا هنوز ازین گروپ کسی تعقیب ومجازات نگردیده است وشاید یکی دوروز بعد اورا تبریه نمایند ومکافات هم گردد جنایات الکوزی وزاخیل وال وابراهیم محب بیش تر از داوی است اینها صدها ملیون دالر اختلاص ودست برد نموده اندحاجی عبیدالله سدوخیل وحاجی علی اکبر وبیطار فریدون همه ده ها ملیون دالر از سهم خیالی کابل بانک زر اندوزی نموده اند وحسین فهیم ومحمود کرزی وفیروزی صدها ملیون دالر حیف ومیل کردند نظر به اینها داوی که در قساد اخلاقی دست کم از دیگران نیست از ناحیه ای اقتصادی به اندازه ای ان دیگران نیست بطور مثال ابراهیم محب که درزمان نجیب ده هزار ملیون افغانی از بانک قرضه گرفته بود در حکومت ربانی هنگامی که یک دالر دوصد هزار افغانی بود به بانک تحویل وحساب خودرا تصفیه نمودکه ارزش پول در انوقت بیست ملیون دالر بود وهنگام تصفیه صرف پنجاه هزار دالر تحویل نمود و اکثریت تجار های ملی از همینطریق به مال ومنال رسیده اند
جنرال هلال اندرابی

>>>   شكريه باركزي خانميكه هوروزنتي در مطبوعات دهن پاره ميكرد واز صداقت وطندوستي صحبت ميكرد وديگران را بلاد انتقاد ميگرفت در حاليكه خودش طراح چور چپاول،درزي وغارت ووطنفروشي در اين كشور بوده وبه پاس خدمات وچورو وچپاول ملي از طرف چپاولگر ملي وبين المللي سفير چپاولگري در وأروي مقرر شد. حرف چيزيست وعمل كردن چيز ديگر. شرم ونفرين باد به اين خانم عوام فريب و حامي اش غني و كرزي خاينان ملي سرزمين سلحشوران.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است