توافق کابل و اسلام آباد در ایجاد گروه های دو جانبه
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۲    ۱۳۹۶/۸/۱۶ کد خبر: 141201 منبع: پرینت

کابل و اسلام‌آباد برای رسیدگی به مسایل حیاتی دو کشور با ایجاد شش گروه کاری مشترک دوجانبه موافقت کرده اند.

رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع آگاه آن کشور به روز دوشنبه 15 عقرب 96 گزارش داده اند که کابل و اسلام آباد با ایجاد گروه‌های مشترک در بخش‌های استخباراتی، نظامی، مدیریت مرزی، تجارت، مهاجران، دیپلماتیک و سیاسی توافق کرده اند.

منابع افزوده اند که این توافقات به هدف راه‌یابی شیوه‌های همکاری در مسایل کلیدی، در جریان سفر جنرال قمر جاوید باجوا، رییس ستاد ارتش پاکستان در دیدار با رییس جمهورغنی در کابل صورت گرفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همکاریهای دوجانبه
کابل
اسلام آباد
نظرات بینندگان:

>>>   با این فریب کاری ها بازهم جهان را براه غلط رهنمائی میکند هدف شان اینست که امریکائوی ها واروپائی ها فکر کنند پاکستان حالا حاضر شده با افغانستان همه مشکلات را از طریق مذاکره حل کند

>>>   غنی بچه آدم
اگر پاکستان مذاکره میکند اهداف خود را دارد برنامه و پلان خود را دارد وسایل مختلف از جمله طالبان را در اختیار دارد و مطالبات مشخص خود را دارد که به خاطر به دست آوردنش گاه میجنگد و گاه صلح میکند.
مذاکرات تو به خاطر جیست.
چه اهدافی داری و چه پلان هایی به خاطر رسیدن به اهدافت و چه وسایلی در اختیار داری و اگر طرف زور گفت چه میتوانی بکنی و مهمتر از همه که یک سال و چند ماه بعد تو دوباره میری خانه خسرت یا خانه پدر خوانده ات امریکا این ملت میماند و میراث حماقت های تو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است