آمریکا در حال محاصره نظامی کوریای شمالی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۸/۱۸ کد خبر: 141282 منبع: پرینت

یک روزنامه انگلیسی نوشت آمریکا با ناوها، جنگنده ها و نظامیان خود در حال محاصره کوریای شمالی است.
روزنامه انگلیسی دیلی استار نوشت آمریکا با استقرار ناوهای جنگی، به پرواز درآوردن جنگنده بمب افکن ها و اعزام نظامیان خود به شبه جزیره کوریای در حال محاصره کردن کوریای شمالی است.

بر این اساس همزمان با سفر دوره ای «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا به کشورهای آسیای شرقی نظامیان این کشور به حالت آماده باش در آمده اند.

این در حالی است که بحران کوریای شمالی محور مذاکرات رییس جمهور آمریکا با سران کشورهای آسیایی است. این روزنامه افزود ترامپ در زمانی بحران کوریای شمالی را بررسی می کند که یک نیروی نظامی قدرتمند و بزرگ از تلاش های وی حمایت می کند.

در همین راستا ارتش آمریکا در حالی سه ناو هواپیمابر نزدیک آب های شبه جزیره کوریا مستقر می کند که این اقدام آمریکا در طول ۱۰ سال گذشته بی سابقه است.

هر یک از این ناوهای هواپیمابر حامل یک نیروی ضربت دریایی (واکنش سریع) متشکل از بیش از ۹۰ فروند جنگنده و چرخبال و همچنین نیروی همراه از جمله کشتی جنگی، ناوشکن و زیردریایی است.

همچنین ۷۰ فروند کشتی جنگی متعلق به فرماندهی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا مستقر در ژاپن شامل چندین زیردریایی و ناوشکن را باید به این ناوها افزود.

گفتنی است آمریکا چند هفته قبل نیز چندین فروند جنگنده شبح اف-۳۵ و همچنین بیش از ۸۰ هزار نظامی به کوریای جنوبی و جاپان اعزام کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
چاپان
نظرات بینندگان:

>>>   خدایا به امید آن روزی هستیم که کفار به مشکلات که امروزه مسلمانان مواجه اند کفار دشمن اسلام هم به درد روبرو شود


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است