حکومت و حلقاتی در ارگ در ناامنی شمال دست دارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۰۸    ۱۳۹۶/۸/۱۸ کد خبر: 141299 منبع: پرینت

در چندین مورد وقتی که در قندوز طالبان و مخالفان دولت ضعیف شدند همین رییس جمهور بود که سالنگی و مراد علی مراد را دوباره برگشت داد و از ادامه کار مبارزه شان جلوگیری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، احمدشاه رمضان، عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» گفت: گمان می رود که نه تنها رییس جمهور در تمویل داعش و طالبان سمت شمال نقش دارند بلکه حلقات بالایی که در ارگ هستند دست دارند. این دولت نیم بندی که سه سال آن گذشته است، می خواهیم به خوبی بگذرد ما نمی خواهیم که دولت را سرنگون کنیم، اگر ما را دولت خیلی مجبور ساخت، خود وارد اقدام می شویم، گمان نمی کنم که طالبان در شمال افغانستان پنج روز بیشتر دوام کند.

وی افزود: در چندین مورد وقتی که در قندوز طالبان و مخالفان دولت ضعیف شدند همین رییس جمهور بود که سالنگی و مراد علی مراد را دوباره برگشت داد. چندین موردی که در شمال عملیاتی که صورت گرفته، وقتی که طالبان نابود می شوند، از بین می روند، یا از طریق شورای امنیت، یا رییس جمهور پیام آمده است که صبر کنید که ما یک ترتیب پلان امنیتی را بدهیم. یعنی درست در هنگامی که طالبان در حال نابود شدن هستند، اینها می گویند که صبر کنید. مگر در یک قندوز چقدر طالبان داریم که پیوسته در مقابل آنها صبر کنیم؟در مقابل چقدر نیروهای امنیتی داریم؟ چقدر خیزش های مردمی داریم. بی گمان ما قدرت این را داریم که در مقابل همه این دشمنان پیروز شویم اما کاملا مشخص است که از سوی دولت این اجازه را نداریم.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکومت
شمال
نظرات بینندگان:

>>>   ستو ن پنجم یعنی اتمر ستا نکزی می خو اهد استاد گرامی نور صا حب را بد نام کند زیرا در همین مدت از برکت رهبر ی شا ن شمال امنیت خوبی داشت
مگر حالا دشمنان داخلی زمانیکه نور صا حب اعلان ریاست جمهوری را کرد همه ور خطا شدن

>>>   زدن دشمن نیاز به اجازه کسی ندارد.

>>>   این دیگر از هیچ کس پنهان نیست که اشرف غنی و حنیف اتمر مسئولین پیشبرد پروژه طالب سازی و داعش سازی آمریکا در شمال هستند. در واقع اشرف غنی که با تقلب گسترده رئیس جمهور ساخته شد، صرف به خاطر پیشبرد همین پروژه انتقال طالب و داعش از جنوب به شمال و غرب کشور، آورده شده است که ما مردم خود هر روز شاهد هستیم. حلقه فاشیستی و قبیله گرای ارگ امروز در صدد توطه است تا موانع ضدّ داعش و طالب را از شمال دور کنند. ژنرال دوستم را دور کردند حال به پشت استاد عطا محمد نور افتاده اند.

>>>   گلبدین گفت که جنگ شمال جنگ قومی است.
نگعت کدام قوم در مقابل کدام قوم؟
دوبار سقوط قندز بدست کدام قوم بود؟
شهری که سوختانده شد و مردمی که کشته شد از کدام قوم بود؟
تو که در آنجا جبهه داری و افراد مسلح داری مربوط کدام قوم هستند و با کدام قوم میجنگند؟
آیا افراد تو و طالب از یک قوم هستند؟

>>>   اصل گپ این است که گلبدین میخواهد که ولایت بلخ و کندز و بغلان به حزب او واگذار شود و جمعه خان والی بلخ شود و آنچه را که ISI در جنگ بدست نیاورد در معامله بدست آورد.
مگر از قدیم گفته اند که:
تدبیر کند بنده
تقدیر کند خنده
این کاکا در تقدیرش چیزی دیگر نوشته شده که نه خودش داند و نه من اما تدبیرش اینبار شاگرد غنی شدن است.

>>>   کدام حکومت وکدام پارلمان وکدام شمال ؟تو هنوز نمیدانی که حکومتی وجود ندارد وچند مزدور ودست نشانده اینجا منافع اجنبی هارا تامین مینمایند وپارلمان هم دست نشانده ومهره های منتخب همین مزدورها واجنت های اجانب هستند وشمال وجنوب وشرق وغربی هم درینجا نیست همه یکسره محکوم وتحت اشغال بیگانه ها قرار داریم واین زدوبند ها وکشت وکشتار وقتل وقتال برای تحکیم پایه های اشغالگران صورت میگیردتا ازیک طرف ملت مقاوم عزت مند مارا ضعیف وناتوان بسازند واز طرفی هم ازین ویران سرا به مقاصد بعدی واهداف نهای برسند
عده ای برخلاف نظرات دیگران معتقد اند که اصل هدف ماتم سرای ماست تا هم مردم ما را به قتل برسانند وهم دارای های مادی ومعنوی وهیبت وصلابت انها را نابود سازند
تریلیون ها دالر دخایر ومعادن زیر زمینی وطن عزیز وایمانداری وپایبندی به معتقدات دینی این ملت وسرزمین بلای جانش بوده روس وانگلیس وامریکا همه در پی انتقام گیری ونامرد ساختن این دلیران گردیده اند امیدواریم که حضرت مهدی{ع} زودتر به سراغ انها امده متجاوزین وقلدران وزور گوها را بجایش بنشانند
کربلای شبوکندی سانچارکی

>>>   دوستان از جاسوس ای اس ای نوکر اجنبی گلبدین راکتیار ما هیچ گله ی نداریم زیرا گلبدین از خود اراده ندارد هرچیزی که دستور ای اس ای برایش رسید همان را عملی میکند گله و درد ما از ریس جمهور غنی احمدزی است که بهر شکلی بود بحیث ریس جمهور بهچوکی نشست وخود را قوماندان اعلی قوای مسلح هم با افتخار یاد میکند چرا با همکاری و هم یاری حنیف اتمر مشاور شورای امنیت و معصوم استانکزی این دو خاینین در حق مردم و کشور ما جفا و طلم غیر اخلاقی و انسانی را می نمایند و ترورستان طالب و داعش را این دشمنان انسانیت را نمی خواهند که توسط نیرو های مسلح کشور ما قل و قم ونابود گردند چرا؟

>>>   این ....های ارگ و امنیت ملی خاین اند.
یا همدست طالب اند و یا زیر فرمان سازندگان داعش.
در هردو حالت خاین ملی اند.

>>>   جنگ شمال را اگراینها براه انداخه پس جنک جنوب را کی براه انداخته

>>>   من برایت میگویم چنگ تمام دزد ها ونه قوم علیه پشتون ها است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است