پ‌ک‌ک با سلاح‌های آمریکایی به ما حمله می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۷    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141313 منبع: پرینت

نورالدین جانیکلی: موشک ضد تانک آت-4 که از «پ ک ک » در استان حکاری بدست آورده ایم از جمله تسلیحاتی است که آمریکا در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار داده است.

وزیر دفاع ترکیه گفت: سلاح های بدست آمده از «پ ک ک» مهمات آمریکایی است که در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار گرفته است.

«نورالدین جانیکلی» با اشاره به ماهیت سلاح هایی که از پ ک ک در عملیات اخیر نیروهای امنیتی در استان حکاری بدست آمده است، گفت: «پ ک ک» و شاخه سوریه ای آن یعنی «ی پ گ» از یک محل تغذیه و فرماندهی می شوند و این مطلب را در هر فرصتی با ارایه تصاویر مستند به مقام های آمریکایی، انگلیس، اسپانیا، آلبانی و دیگر کشورها اعلام کرده ایم که این 2 گروه یکی هستند.

«جانیکلی» که برای شرکت در نشست وزرای دفاع کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل بسر می برد، افزود: فکر می کنیم موشک ضد تانک آت-4 که از «پ ک ک »در استان حکاری بدست آورده ایم از جمله تسلیحاتی است که آمریکا در اختیار «ی پ گ» در سوریه قرار داده است .

منابع رسانه ای ترکیه پس از کشته شدن 11 سرباز این کشور در درگیری هفته گذشته با اعضای «پ ک ک» در استان حکاری و دیاربکر اعلام کرده بودند: سلاح هایی« پ ک ک» استفاده کرده است، سلاح های آمریکایی هستند که واشنگتن در عملیات آزاد سازی رقه به گروه «ی پ گ» در سوریه داده بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
پ‌ک‌ک
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است