ارغندیوال با حکمتیار اختلاف دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۶/۸/۲۰ کد خبر: 141326 منبع: پرینت

عبدالهادی ارغندیوال و شماری از چهرهای مطرح حزب اسلامی از اشتراک در نشست دو روزه شورای مرکزی حزب اسلامی خوداری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی در نشست دو روزه (17 و 18 عقرب 96) شورای مرکزی حزب اسلامی، بار دیگر اختلاف ها میان رهبری این حزب را نادیده گرفته و گفته است که "حزب متحد است و متحد خواهد بود؛ نمی گذاریم که کسی از حزب برود و به این باور هستیم که اگر کسی می رود باید دست خالی برود."

گفتنی است که حکمتیار در نشست روز چهارشنبه 17 عقرب 96 این حزب گفته بود که تمام جلسات و فیصله ها با اشتراک اعضای این حزب صورت گرفته و در حزب اسلامی اختلافی بر سر رهبری حزب وجود ندارد؛ این درحالی است که عبدالهادی ارغندیوال که خودش را رهبر ثبت شده حزب اسلامی در وزارت عدلیه می داند گفته است که تابحال میان او و حکمتیار دراینباره وحدت نظر به میان نیامده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارغندیوال
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   دست خالي يا دست پر رفتن مهم نيست، بزودي جام شهادتت را نصيبش ميگرداند. چون گلبدين عقده حقارت شديد دارد، و نمي خواهد كسي عالمتر، و با سويه بلند از او باشد، سالها در حزب انتخابات مانند صدام حسين دائر ميكردند و تنها منتخب خودش ميبود و كس ديگر اگر سر بلند ميكرد ترور ميشد.

>>>   "نخبه های" جهادی مانند حکمتیار، ارغندیوال، سیاف، مسعودها، عبدالله ها، رمحققها ،خلیلیها و غیره و غیره اگر فرصت بیابند مانند ..... درنده یکدیگر را پاره پاره میکنند!!!

>>>   گلو فکر میکند که هنوز هم در پاکستان است و زیر سایه ISI
از خواب بیدار شو در منطقه دارلمان استی جاییکه خودت ویرانش کردی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است