توییت‌های ترامپ عامل پیروزی او در انتخابات 2020
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۶/۸/۲۱ کد خبر: 141384 منبع: پرینت

مغز متفکر امور دیجیتال ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» اطمینان داد اگر او همچنان به ارسال توییت‌هایش ادامه دهد بدون شک در انتخابات 2020 نیز پیروز می‌شود.

اقدامات «برد پارسکال»، مدیر امور دیجیتال ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، را عامل اصلی پیروزی الکترال رییس جمهور آمریکا می‌دانند. «پارسکال» موفق شد بدون بکار گیری هیچگونه حقه و یا عمل غیرقانونی، آرای دیجیتال ترامپ را در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا افزایش دهد.

این کارشناس امور وب و دیجیتال اطمینان دارد اگر ترامپ همچنان به توییت کردن‌های خود ادامه دهد و این ارتباط مستقیم با مردم آمریکا را حفظ کند، بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نیز به پیروزی خواهد رسید.

پارسکال در اینباره گفت: مردم شیوه‌ای را که ترامپ با آنها سخن می‌گوید، دوست دارند. من هم توییت کردن را دوست دارم و از کسانیکه نمی‌خواهند با مردم مستقیم صحبت کنند، خوشم نمی‌آید. حقیقت این است که وقتی مردم در این 4 سال از خواب برمی خیزند، فقط با یک کلیک متوجه می‌شوند به تازگی چه اخباری با آنها در میان گذاشته شده است. به عقیده من باز هم اوضاع به همین شکل خواهد بود. مردم به این شیوه رای می‌دهند.

پارسکال هیچ سابقه فعالیت در امور سیاسی را ندارد؛ اما از سوی ترامپ 1500 دالر دریافت کرد تا فقط برای 90 روز (تا زمان برگزاری انتخابات) برای او یک وب سایت طراحی کند.

پارسکال در اجلاس وب به میزبانی شهر لیسبون پرتغال گفت: میان تولید یک محصول فوق العاده و یا ارایه الگوریتمی برای تقلب و حیله گری تفاوت بسیاری وجود دارد. خیلی جالب بود که ناکارآمدی رسانه‌های آمریکایی را در برابر ستاد انتخاباتی ترامپ مشاهده می‌کردیم. آنها مدعی بودند بازیگران خارجی و تمام اعضای ستاد در حال انجام امور غیرقانونی هستند که ایده احمقانه‌ای بود. آنها می‌خواستند باور کنید ارتباط مستقیم با مردم و رساندن پیام‌های مهم به آنها ممکن نیست.

این سخنان پس از آن بیان شد که مسوولان فیس بوک اذعان کردند حساب کاربری 126 میلیون آمریکایی را به سمت محتوای تولید شده از جانب ربات‌های پشتیبان روسی هدایت کرده اند. این موضوع نیز به یکی از دلایل اثبات کننده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شد.

سپس پارسکال درباره انتخابات سال 2020 به ترامپ توصیه کرد: یک بار دیگر من را استخدام کن! به توییت کردن ادامه بده و مردم را نسبت به آنچه فکر می‌کنی، آگاه کن. به مردم بگو قصد داری چه انجام دهی. با آنها صحبت کن!

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
توییت
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است