انصراف نمایندگان از معرفی نصرت به دادستانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۸/۲۱ کد خبر: 141419 منبع: پرینت

نمایندگان مجلس از معرفی رییس دارالانشا به دادستانی انصراف دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، عبدالرووف ابراهیمی ، رییس مجلس نمایندگان در نشست روز شنبه 20 عقرب 96 این مجلس گفت: 70 امضا برای معرفی نشدن آقای نصرت به دادستانی توسط وکلا جمع آوری شده است که به رای گذاشته می شود.

در رای گیری انجام شده تنها با مخالفت دو کارت سرخ، اکثریت آرای مجلس از معرفی شدن خدای نظر نصرت به دادستانی انصراف دادند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فساد
دادستانی
نظرات بینندگان:

>>>   وقتیکه آب از سر بند گل آلود باشد،آب صاف بدست نمی آید. ابراهیمی رئیس مجلس دزد، وجنایت کار است .وکلا را هم بواسطه پول از خود ساخته است. این نماینده سران جمعیت است وعادت شان به غارت گری وچپاوالگری است. بخاطر آرامی کشور به نابودی این خائنین وجنایت کا ران دست به دوعا شوید .وگرنه بموجودیت شان هیج گاه صلح وآرامی را نخوا هیم دید. آز موده را آزمودن خطاست.
پروان.

>>>   من یکی از کارمندان بخش مالی دارالانشای ولسی جرگه هستم. مد تعجب میکنم که ولسی جرگه سر خود مسخره گی میکند یا مردم را به مسخره میگیرند. در صورتیکه ابراهیمی خود حاضر باشد بیش از 5 ملیون افغانی را دوباره تحویل میدهد معنی ان اینست که او پول متذکره را از بودجه ولسی جرگه کشیده است. این پول که پای ندارد که خودش از بودجه با "پای پیاده" خارج شود و به جیب ابراهیمی برود. حقیقت اینست که یک پولی که از بودجه بیرون میشود به امضا و طی مراحل توسط رئیس دارالانشاء صورت میگیرد. باین ترتیب نصرت صد در صد از اول تا آخر موضوع خبر دارد. یا شریک ابراهیمی است یا ابراهیمی موضوع را بر او تحمیل نموده است. بهر صورت بدون رفتن رئیس دارالانشا به څارنوالی هیچ چیز معلوم نمیشود. و ترس نصرت از رفتن به څارنوالی صد سوال در ذهن مردم ایجاد میکند.

>>>   چون ارگ پشتیبان اقای ابراهمی است وکلای بهر شکلی بوده تطمیع شده و در حال عدم موجودیت تمام اعضای مجلس چنین تصمیم بعدی گرفته شده و از یک خاین دزد مختلس وکلای دزد مفسد حمایت شانرا بیان کرده در حالیکه مستند با اسناد جرم سنگین اختلاس صورت گرفته و مختلس هم واضح واشکار است وکلا چگونه وبکدام صلاحیت نقض قانون میکنند و از دزد دارایی عامه حمایت میکنند تثبیت جرم و عدم مسولیت متهم از صلاحیت ارگانهای عدلی و قضایی است نه از صلاحیت وکلای خودسر غیر قانونی که پس از ختم دوران کاری شان بدستور ریس جمهور به چوکی های پارالمان میخکوب گردیده اند و جز خیانت و بدنامی دیگر هیچ کاری را نتا کنون نکرده اند .

>>>   کابینه دزد مجلس دزد قضا دزد
در راس همه غنی و رولا دزد
ملت من شرمتان باد با این مسوولان دزد که شما دارید

>>>   وقتی ارگ از ابراهیمی دزد پشتیبانی میکند خی اشرف غنی چه ... پارگی دارد که ادعا میکند که حکومت از بالا پاک شده است!!!!

>>>   همه نمایندگان از آبروی خود ترسیده اند، اگراینگونه نیست پس چرا دزد را به دست قانون نمی سپارند؟ به قول معروف: آنکه حسابش پاک، ازحساب چه باک؟
باکول


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است