ادامه بازاریابی تسلیحاتی ترامپ در ویتنام
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۶/۸/۲۳ کد خبر: 141509 منبع: پرینت

رییس جمهوری آمریکا در ادامه سفر دوره‌ای خود به شرق آسیا، بار دیگر در ویتنام نیز برای فروش تسلیحات ساخت آمریکا دست به بازاریابی زد.

به گزارش گروه الجزیره، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا طی سفر خود به ویتنام، مقامات این کشور را تشویق کرد تا موشک‌ها و دیگر سیستم‌های تسلیحاتی را از امریکا خریداری کنند.

به گزارش الجزیره، رییس جمهوری امریکا در پیامی به نگوین خوان فیوک، نخست‌وزیر ویتنام، وی را به خرید موشک‌ها و دیگر سیستم‌های تسلیحاتی از امریکا تشویق کرد. ترامپ طی دیدار کوتاه خود از ویتنام گفت که امریکا «بهترین موشک‌ها را در جهان می‌سازد».

ترامپ همچنین در دیدار خود با تران دای کوانگ، رییس جمهوری ویتنام پیشنهاد میانجی‌گری آمریکا در موضوع اختلافات بر سر مالکیت آب‌های دریای جنوبی چین را مطرح کرد. با این حال، رییس جمهوری ویتنام تاکید کرد که کشورش مایل است اختلاف موجود در این زمینه را از طریق مذکرات مسالمت‌آمیز حل کند.

ترامپ پیشتر و طی سفر به جاپان نیز برای تسلیحات ساخت کشورش بازار گرمی کرد. رییس جمهوری آمریکا در سخنانی در جاپان گفته بود: جاپان می تواند موشک‌های کوریای شمالی را خارج از آسمان نیز سرنگون کند، اگر تسلیحات آمریکایی مورد نیاز برای انجام این کار را خریداری کند.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
ویتنام
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است