روی مور ، واشنگتن پست را تهدید به شکایت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۱    ۱۳۹۶/۸/۲۴ کد خبر: 141572 منبع: پرینت

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سنای آمریکا تهدید کرد از روزنامه واشنگتن پست به سبب طرح اتهامات فساد اخلاقی علیه او، شکایت خواهد کرد.

روی مور، قاضی ارشد سابق دیوان عالی آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه ایالت آلاباما در انتخابات میان دوره ای مجلس سنای این کشور در سال 2018 میلادی، تهدید کرد از روزنامه واشنگتن پست به سبب طرح اتهامات فساد اخلاقی علیه وی، شکایت خواهد کرد.

این در حالی است که به گزارش ان پی آر (رادیو ملی آمریکا)، میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواه سنا، در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه این نامزد جمهوری خواه سنا، اعلام کرد روی مور باید از نامزدی در انتخابات انصراف دهد.

واشنگتن پست به تازگی با انتشار گزارشی فاش کرد مور سال 1972 و زمانی که تنها 32 سال سن داشته به یک دختر نوجوان 14 ساله تجاوز کرده است. مور در آن زمان دستیار دادستان ایالتی بود. 2 زن دیگر آمریکایی نیز اتهامات مشابهی را علیه این نامزد جمهوری خواه سنا مطرح کرده اند. روی مور پیش تر بارها مدعی شده بود به ارزش های جامعه مسیحی اعتقاد دارد؛ اما اتهامات اخیر در صورت اثبات همه موضع گیری های او را در گذشته زیر سوال خواهند برد.

این در حالی است که مور این اتهامات را به شدت رد کرده و گزارش ها در این باره را «خبرهای جعلی» خوانده است. همچنین براساس گزارش خبرگزاری آسو شیتد پرس، این نامزد جمهوری خواه سنا اتهامات مطرح شده علیه وی را تلاشی «مذبوحانه» برای متوقف کردن کارزار انتخاباتی‌اش توصیف کرد.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
واشنگتن
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است