مشاور رييس جمهور در حکومتدارى محلى برکنار شد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۵    ۱۳۹۶/۸/۲۴ کد خبر: 141620 منبع: پرینت

ارگ ریاست جمهوری با برگزاری مجلس بزرگان(لوی جرگه) موافق نیست و چنانچه سران دولتی با این امر موافق باشند از کار برکنار می شوند.

در همین راستا احمدالله عليزی مشاور رييس جمهور در امور حکومتدارى محلى، در پى انتقاد از حکومت و تاکيد بر برگزارى مجلس بزرگان(لوی جرگه)، از پست مشاوريت برکنار گرديد.

در حکم رييس جمهور آمده است که به تاسی از حکم فقره 13 مادۀ شصت و چهارم قانون اساسی، عزل احمدالله عليزی مشاور رييس جمهور در امور حکومتداری محلی، منظور است.

اين درحالى است که احمدالله عليزی رييس حزب اساس نو افغانستان است، هفتۀ گذشته در همايشى از حکومت انتقاد نموده گفت: "ما مخالف حکومت و نظام نيستيم، ما خواهان عزت و وقار مردم خود هستيم، ديگر هيچ راهی وجود ندارد که بتواند به مشکلات نقطۀ پايان بگذارد؛ به جز از لوي جرگه عنعنوی(مجلس بزرگان)."

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس جمهور
مشاور
نظرات بینندگان:

>>>   دیده شود که کدام زی برنده میشد
کر زی
یا
احمد زی

>>>   484مشاورداشت حالا 483 شد؟
ترامپ واشرف غنی خیلی زود برطرف میکنند این یک شباهت یا تقلید است

>>>   .... علیزی یک دزد است بروید و از قباله های که درزمان سرپرستی در ولایت کابل توزیع نموده اطلاع بدست آرید عقب پارک های صنعتی رابه یکتعداد دزدان معروف بفروش رسانده است

>>>   بهتربود فقره 13 ازماده 64 قانون اساسی را درانتهای خبر، یاداخل پرانتس می آوردید. چرا این چیزها عقل تان نمی رسد؟ درنویشته های تان همیشه فکر وذهن مخاطبین خود را مدنظرداشته باشید.

>>>   اگر علیزی دزد است پس غنی دزد پرور است چرا که دیده ودانسته این دزد را مشاور خود تعیین کرده است ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است