جابجایی 331 میلیون بسته پستی در یک روز در چین
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141643 منبع: پرینت

تازه ترین آمار نشان می دهد که بخش های پستی این کشور تنها در خلال روز یازدهم نوامبر که به روز حراج در چین شهرت دارد بیش از 331 میلیون مرسوله را جابجا کرده اند.

اداره پست چین در تارنمای خود اعلام کرده است این میزان جابجایی در مقایسه با دوره مشابه در سال 2016 میلادی 31.5 درصد افزایش داشته است.

این گزارش می افزاید این بخشی از 850 میلیون سفارش خرید است که مردم در روز شنبه این هفته در چین داده اند که این رقم هم در مقایسه با روز مشابه در سال میلادی قبل 29.4 درصد بیشتر شده است.

از زمانی که 'علی بابا' سایت مشهور چین توانست بخش تجاری اینترنتی 'تی مال' را در سال 2009 میلادی راه اندازی کند در روز 11 نوامبر یا همان روز حراج مردم موفق شده اند خریدهایشان را از طریق آنلاین انجام دهند.

با توجه به اینکه مردم چین به نرم افزارهایی چون ویچت و علی پی مجهز شده اند که به کارت های بانکی آنها متصل است، لذا خریدها و پرداخت ها به مراتب با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

سایت علی بابا اعلام کرده است که تنها در خلال این روز مردم 25 میلیارد دالر و 300 میلیون دالر خرید انجام داده اند و میزان خرید مردم از تارنمای مشهور دیگری به نام 'جی دی' نیز به حدود 20 میلیارد دالر رسیده است.

اداره پست چین پیش بینی کرده است که در طول این هفته با توجه به این حجم خریدها نزدیک به یک میلیارد و 500 میلیون بسته پستی به مشتریان تحویل خواهد شد که نزدیک به 35 درصد بیش از دوره مشابه در سال 2016 میلادی خواهد بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
چین
بسته
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است