داکتر عبدالله از متن به حاشیه رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۶/۸/۲۵ کد خبر: 141664 منبع: پرینت

در روزهایی که داکتر صاحب عبدالله با مردم بود و صدای خود را گویا از حنجره مردم می کشید و در جای خود ایستاده بود، چه در نشست های دوستانه و میهمانی ها و چه در مسایل کلان ملی و بین المللی در متن قرار داشت.

اینک که او از مردم بریده و از جایی که ایستاده بود دور رفته، این دور رفتن او را دورتر برده و از متن به حاشیه کشیده است. وقتی در جای خودمان می ایستم وزنمان وزن است. ضرب المثل عوام است که می گویند: « سنگ در جای خودش و زمین است » ضرب المثل درستی است.

اگر از جایی که ایستاده ای فاصله بگیری یا به اصطلاح مردم مان لول بخوری حریف هم سرعتت را دو چند می سازد دیگر به زودی سر جایت نمی آیی. یعنی از متن به حاشیه می روی و سرعتت دوچندان می شود.

اگر از تعبیر فوکو استفاده کنم « علیه متن قیام » صورت می گیرد. داکتر ما درست در چنین وضعی قرار گرفته است. او خود به هر دلیلی که بود از جایش لغزید و حریفان زیرکش نیز او را لغزاندند.

درعلم نحو قاعده هایی داریم زیر نام معرب و مبنی. جالب است برخی معرب بودند حال مبنی شدند وای بحال داکتر صاحب ما که مبنی بود و حالا معرب شده.

محقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داکتر عبدالله
رییس اجرایی
نظرات بینندگان:

>>>   عبدالله بخاطر به حاشیه رفت که از ....ها و .....و چباولګران خود را دور ساخت و راه انسانیت را در پیش ګرفت.

>>>   مصطفی مستور درکنارش هست !به کس دیگر نیاز نیست

>>>   خير است، شايد بهتر به شماست كه به متن بياييد و خود را بيازماييد.

>>>   هرکسی جیفه و منقار خودش

>>>   صد در صد همنظرم بیادر عزیز
عبدالله دیگر لنده غر نیست

>>>   بیهوده اشتباه نکنید عبدالله گاهی در متن نبوده از ابتدا واز سالیان متمادی بدینسو به دام حلقات استخبارات جهانی قرار گرفته ودر خدمت انها بود برای او مهم نیست که ملت ومردم ودوست های افغانیش چه میگویند وچه میکنند انچه نزد او از اهمیت تام برخوردار است تقربش به در گاه سازمان سیا است اوکه ظاهرا باکرزی از در اختلاف پیش امد به همین مناسبت بود که هریک میخواست منزلت ومرتبت شان نزد ارباب ها بلند شود وخدمت بیشتر را انجام دهندجنگ انها بالای وطندوستی وخدمت به ملت نبودبلکه هریک میخواستند به بارگاه ارباب بیشتر تقرب حاصل نمایند
ازان به بعد نیز جنا ب ایشان سرتا پا تحت قرمان وگوش به اوامر انها بودهرچه هدایت میدادند اجرا مینمودویک گام از هدایات وفرامین صادر شده پیش نمی رفت ودرین راستا از سایرین مطیع وفرمان بردار بود
واین ما وملت عزیز بودیم که فریب تملق ها وبیانات کاذب اورا خوردهاورا همسنگر قهرمان ملی ومجاهد و... خواندیم وبالایش اعتماد نمودیم
تبنگ چی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است