راکت پراکنی پاکستان یک نوع بازی از سوی آمریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۵    ۱۳۹۶/۸/۲۶ کد خبر: 141685 منبع: پرینت

اگر آمریکا واقعا می خواهد که به صورت واقعی علیه دهشت گری مبارزه کند، خودش می داند که تمام مرکزهای دهشت گری در پاکستان موجود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، زلمی وردک آگاه مسایل نظامی در برنامه «آخرخط» معتقد است، فشارهای اعلام شده بر پاکستان واقعی نیست و نوعی بازی محسوب می شود و افزود: آمریکا یک ابر قدرت جهانی است که در افغانستان به خاطر یک بن لادن سرازیر شد اما دیدیم که بن لادن درپاکستان پیدا شد و لانه های دهشت افکنی در پاکستان وجود داشت و دارد. هر زمانی که آمریکا می گوید که ما بر پاکستان فشار می آوریم. پاکستان هم بر افغانستان فشار وارد می کند. حملات انتحاری را در اینجا اضافه می سازد و راکت و توپ خود را بر اینجا فرود می آورد. این بدبختانه یک نوع بازی از سوی آمریکا است که در اینجا صورت می گیرد.

وی افزود: اگر آمریکا واقعا می خواهد که به صورت واقعی علیه دهشت گری مبارزه کند، خودش می داند که تمام مرکزهای دهشت گری در پاکستان موجود است.

وی، معقتد است اراده ای برای از بین بردن دهشت افکنی در پاکستان در آمریکا وجود ندارد و بیان داشت: آمریکا به افغانستان آمد و هرچیزی را که در اینجا بود از بین برد و یک حکومت جدید را به خواهش خود در اینجا ساخت و توانست بن لادن را در پاکستان بدون اینکه بینی یک پاکستانی خون شود از بین ببرد. حالا نمی تواند به پاکستان برود و مراکز دهشت افکنی را در پاکستان از بین ببرد؟

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
راکت پرانی
پاکستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است