چهل کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141703 منبع: پرینت

بر اثر تیراندازی‌های 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا، دست‌کم 16 نفر کشته و 24 نفر زخمی شدند.

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا نشان می‌دهد بر اثر 56 مورد تیراندازی‌ در 24 ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف این کشور، دست‌کم 16 نفر کشته و 24 نفر زخمی شدند.

در یکی از تیراندازی های گزارش شده در شهر «اورلاندو» در ایالت فلوریدا 2 نفر کشته شدند. در این حادثه زوجی به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شدند که مرد پس از قتل همسرش خودکشی کرد. در حادثه دیگری در شهر «اورتونویل» در ایالت میشیگان نیز 2 نفر زخمی شدند. همچنین، مقام های اوکلند یک فرد مسلح مظنون را به علت تیراندازی به 2 نفر بازداشت کردند. مظنون همسر سابق یکی از قربانیان این حادثه بود.

تیراندازی دیگری در شهر «کورپوس کریستی» در ایالت تگزاس نیز به زخمی شدن 2 نفر منتهی شد. در این حادثه یک زن 46 ساله و نوجوانی 16 ساله زخمی شدند. پولیس اعلام کرد 40 پوکه فشنگ در اطراف محل تیراندازی پیدا کرده است و آثار گلوله در همه قسمت های خانه مورد حمله از جمله دیوارها، پنجره ها و موترهای پارک شده نزدیک این خانه دیده می شود.

عامل تیراندازی فرار کرده است و پولیس برای بازداشت وی از شاهدان عینی خواسته اطلاعات شان را با پولیس در میان گذارند. در حادثه دیگری در شهر یانگستون در ایالت اوهایو نیز یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد. علت تیراندازی هنوز اعلام نشده است.

همچنین در حادثه تیراندازی دیگری در «کلمبوس» واقع در ایالت اوهایو، 2 نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد. تیراندازی در یک کلوپ شبانه روی داده است.

در یک مورد تیراندازی در شهر «یورک» در ایالت پنسیلوانیا نیز 2 نفر زخمی شدند. 23 مورد از تیراندازی های این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

به گزارش مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا، 108 مورد تیراندازی در 24 ساعت سه شنبه تا چهارشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 29 نفر کشته و 64 نفر زخمی شدند. 46 مورد از تیراندازی ها در این مدت کشته یا زخمی نداشته است. بر این اساس، طی چهل و هشت ساعت گذشته، 164 مورد تیراندازی گزارش شده است که در نتیجه آنها 45 نفر کشته و 88 نفر زخمی شدند.

با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا 48 ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار تیراندازی های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه نیز روز جمعه نهایی می شود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امریکا
تیراندازی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است