مسعود: دشمن در سنگر حکومت و داخل نظام است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۹    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141719 منبع: پرینت

بمبگذاری در اجتماعات مجاهدین برای چندمین بار آژیر خطر را بصدا در آورده است.

احمدولی مسعود رییس بنیاد احمد شاه مسعود و از چهره های جهادی در واکنش به حمله بر هواداران والی بلخ در هتل قصر نوین در کابل با انتقاد شدید از ستون پنجمی ها در دولت گفته است که بمبگذاری در محل اجتماع مجاهدین همه شک و گمان‌ها را به یقین تبدیل نمود که دشمن بگونه هـدفمند در سنگر حکومت، در میان دولت، در داخل نظام و در عمق لایه‌های ستون‌های اول تا پنجم نقشه خود را تا شکستن آخرین زنجیره‌های مقاومت ادامه خواهند داد.

بگفته مسعود گروهک‌های بیگانه با منافع کشور، بی‌پروا به مصلحت مردم، در یک دشمنی آگاهانه و شعورى بر ضد جهاد و مقاومت با همراهی و راهـنمایى عناصر مزدبگیر و مامور داخل نظام، با ابزار تفرقه، تطمیع، تهدید، جابجاسازی عناصر ضد جهاد و مقاومت، مديريت توطیه و دسيسه‌سازى به نام دولت و زير چتر قانون عزم کرده‌اند تا مجاهدین و مقاومتگران را و افتخارات‌شان را یکسره نابود سازند.

وی هشدار داد که بمبگذاری اجتماعات مجاهدین برای چندمین بار بحران کشور را داخل فاز جدید گردانید و آژیر خطر را به صدا در آورده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسعود
انتحاری کابل
نظرات بینندگان:

>>>   بلی نابغه شرق همه میداند که دشمن حکومت چند کلینر و پادوان در پنچشیر و چند خردوان در بامیان وچند دزد در مزار در سنګر هستند و دسیسه های ګونانګون به حکومت میسازد. واز موتر های حکومتی و سلاح های حکومت استفاده میکند ولی این حکومت خواب برده هیچ تصمیم نمیګیرد.

>>>   سلام.
تازمانیکه دزدان شورای نظار وجنایت کاران جمعیت اسلامی و این طفیلی های شوارای صلح باشند آرامی وجنک وخون ریزی در کشور پایانی ندارد.
ق،م غوربندی.

>>>   جهادی و مقاومتی صاحب دوران شمارا هم دیدیم ازجیب خودم بیست افغانی را بزورگرفتید ویک لغت هم خوردم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است