حلقات معلوم الحال، عقده گشایی را بس کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۶/۸/۲۷ کد خبر: 141724 منبع: پرینت

جمعیت اسلامی افغانستان قربانیان بیشماری در برابر تروریستان داده اند و اینگونه اعمال جنایتکارانه هرگز مردم را از مسیری که انتخاب کرده اند، بر نمی‌گرداند.

صلاح الدین ربانی، رهبر جمعیت اسلامی در واکنش به حمله تروریستی بالای هواداران والی بلخ در چهاراهی لب جر منطقه خیرخانه در کابل در اعلامیه ای گفته است که حملۀ تروریستی بر یک همایش مردمی، یکبار دیگر پرسش‌های جدی را در مورد چگونگی اجرای اینگونه اعمال ترویستیِ هدفمند مطرح می‌کند.

بگفته ربانی، یکبار دیگر لازم به تاکید است که اشخاص و حلقات معلوم‌الحال بجای پرداختن به اولویت‌های کشور نباید در شرایط کنونی با ماجراجویی و عقده‌گشایی، فضای سیاسی کشور را از این بیشتر قطبی و مکدر سازند.

رهبر جزب جمعیت تاکید کرده است که ‏‎نیروهای امنیتی و دفاعی باید ریشه‌های اینگونه اعمال جنایتکارانه را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر خارجه
حمله به همایش عطا
نظرات بینندگان:

>>>   اقایی ربانی این حالت ها ناهنجار همه از برکت پدر ګور سوخته شما است که افغانستان را به تول شلغم به هفتاد کشور فروخت و تمام بدبختی از طرف خود شما دزدان است نه کسی دیګری. که هم پاره میکنید و هم میدوزید خود ګردهمایها. میکنید و خود بم ګذاری ها این حالا به حکومت ثابت شده و ملت هم میداند دزدان دربین خود مانند کرم ګور میخورد و انشالله که همه تان روانه جهنم میشوید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است