رییس‌ جمهور غنی به تلویزیون شمشاد رفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141779 منبع: پرینت

محمداشرف غنی رییس جمهور به اداره تلویزیون شمشاد رفت و با مسوولین و کارمندان این نهاد از نزدیک دیدن کرد.

رییس جمهور کشور یکبار دیگر بابت حمله تروریستی بالای تلویزیون شمشاد، به روح شهدای رویداد متذکره اتحاف دعا کرد و از شهامت، صبر و بردباری مسوولین این شبکه و خانواده های قربانیان، ابراز امتنان نمود.

رییس جمهور کشور گفت: شمشاد یک نهاد ملی و صدای شفاف و رسای ملت افغانستان است و حفاظت از آن وظیفه همه مردم می باشد. این سرمایه ملی است، حفاظت از شما بالای تمام ملت، حکومت و خاصتا بالای من یک مسوولیت محسوب می شود.

رییس جمهور محمد اشرف غنی با قدردانی از رهبری و مسوولین تلویزیون شمشاد گفت: با ایمان و ارادۀ قوی و تیم کاری، به زودترین فرصت ممکن، نشرات این شبکه را آغاز نمودید و صدای تانرا به مردم رساندید.

در مقابل، مسوولین تلویزیون شمشاد ضمن خوش‌آمدید به رییس جمهور کشور، از غمشریکی با خانواده‌های قربانیان و رسیدگی به موقع به مجروحین حادثه تروریستی یادشده، از موصوف قدردانی نمودند.

این مسوولین از رییس‌جمهور غنی به‌خاطر حمایت و تقویت آزادی بیان و فعالیت آزاد رسانه‌ها، ستایش کردند و تاکید ورزیدند که در عرصۀ آزادی بیان با حفظ ارزش‌ها و حمایت از منافع ملی، همچنان به فعالیت‌های رسانه‌ای خود ادامه می‌دهیم و هیچ مانع نمی‌تواند صدای ما را خاموش سازد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تلویزیون شمشاد
رییس جمهور
نظرات بینندگان:

>>>   چو ن این تلویزون از پشتو ن ها است و غ یک فاشیست است

>>>   چرا وقتی به تلویزیوناای فارسی زبان حمله می شود این رییس جمهور متقلب و فاشیست به انجا نمی رود؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است