چرا یک تورن جنرال کشور اشتباه نوشتاری کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۷    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141823 منبع: پرینت

نظامیان پیشین کشور اقدام فرمانده امن و نظم عامه را خلاف روحیه نیروهای دولتی و ارزش های ملی می دانند.

محمد آگل مجاهد، نظامی پیشین کشور در واکنش به مکتوب قومگرایانه نشر شده از سوی وزارت داخله گفته است که چطور ممکن است که یک تورن جنرال کشور متوجه نشود که در نوشتار اشتباه شده باشد.

گفتنی است که روز یکشنبه 28 عقرب 96 بر بنیاد حکم رییس جمهور به وزارت داخله مبنی بر ایجاد یک واحد ضد آشوب در کابل از لوای شماره یک کابل خواسته شده است تا بدین منظور نام افسرانی از قوم پشتون، هزاره، ازبک و دیگر اقوام باستثنای ملیت تاجیک را معرفی شوند.

بگفته مجاهد، کسی که امضا می کند و به مرجع می فرستد، چرا نمی بیند! اینها قطعا اشتباه می کنند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قومگرایی
مجاهد
نظرات بینندگان:

>>>   اشتباه کجا بود این نژاد پرستان و فاشیستها کارهای خود را می کنند و هر وقت گوشه ای از ان رسوا می شود ان را اشتباه تایپی می خوانند.

>>>   باید ای کار شود در تماموزارت داخله که سر بزنی تمام صاحب منصب بیسواد سابق پنچرمین نان بای یا سقو همه پنجشیری ها یا جاریکاری یا کا پیسایی یا بد خشانی است در تمام موترهای زری یا غیر زری که داخل وزارت داخل دفاع ریاست امنیت همه صاحب منصب ان جمیعتی یا شورای نظاری میباشد

>>>   این اشتباه نیست بلکه یک عمل سنجیده و تجربه امتحانی ماهرانه بود تا دیده شود کسی است از خود عکس العمل نشان بدهد یا همه بقول معروف گوسفند صفت مشغول علف خوردن هستند. یک ضرب المثل قدیم است . اگر دیدی بازی > اگر ندیدی دوزدی. حالا که اشخاص باخرد و تیز بین متوجه شدن طرف هم میگوید که شوخی کردیم . به این معنی که اشتباه نوشتاری رخ داده. شرم آور است برای شان بااین نیرنگ بازی شان.

>>>   فكر كنم كه تحرير كننده همين مضمون از جمله همان اشرار است كه درس جيره خورى پاكستان راخورده يك فيصد هم از قوانين ، اصولنامه هاى عسكري وغيره فرامين و داريكتيف هاى وضح شده بى خبر. و به أساس شناخت ها سمتى قبيله و غيره ذرايع در پوست هاى بالا جابوا شده اند و حتا نميداند كه در كجا امضا كند و به عِوَض امضا. در جيب هاى خود مهر دارند كه واقعا خجالت آور است

>>>   هر کسی این را اشتباه تایپی میخواند اصلا خودش سواد ندارد و ادم بی نهایت کودن است. به یک متن کامل و حتی یک مطلب کامل چطور میتوان اشتباه تایپی گفت مردم جو نخورده کسانیکه این را اشتباه تایپی میخواند حتماٌ جو خور هستند.

>>>   تقصیر از کاتب است جنرال صاحب بیچاره چکاره است کار کار کاتب است ، این کاتب ستون پنجم باشد ؟

>>>   شما فکر میکنید اینها براستی مانند کشورهای دیگر اگر رتبه اش با بود سواد ودانشش هم بالاست؟ تورنجنرال میگوید تقصیر من نیست کاتب این کار را کرده !

>>>   تورنجنرال اشتباه نکرده ارگ کثیف برایش چنین حکم نموده است، عسکر همیشه تحت امر ت امراست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است