سیاست قوم محور از هر حلقه ای که باشد زهر است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۹    ۱۳۹۶/۸/۲۹ کد خبر: 141839 منبع: پرینت

عذر بخواهید و اصلاح شوید والا دفاع بی منطق از تخطی و جرم وضعیت را بدتر می سازد.

تنها در یک ماه اخیر...
وقتی مخکش دستور شیطانی صادر کرد گفتند که اشتباه فردی و افکار فردی است.
وقتی دگروال قوای هوایی جنایت اش درز کرد گفتند که این اشتباه شهوانی است.
و حالا وقتی وزارت داخله زیر نام قطعه ضد اشوب قطعه ضد قوم می سازد می گویند این اشتباه نوشتاری است.
یعنی مظنون اصلی و متهم اصلی ملت افغانستان است.

سیاست قوم محور و قوم ستیز از جانب هر حلقه ای که باشد زهر است و این کشور را به تباهی می برد.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قومگرایی
سیاست افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   جیریکه عیان است چه حاجت به بیان است
افکار مذبوم وقبیله ای اشرف غنی احمد زی برای همه روشن است این انسان شوونیست باید هرچه زود از اریکه قدرت بیرون کشیده شود به اتقاق تمام اقوام شریف افغانستان اعم از پشتون ازبک هزاره تاجیک وسایر اقوام زیرا این انسان مایه شرمساری برای تمام برادران پشتون است این فاشیست باید کارش تمام شود.
با احترام
سید شاه آغاز از گردیز

>>>   از زمان تاسیس حکومت بی وحدت ملی موضوع نفاق ملی به اوج خود رسیده است همانطوریکه درحکومت کرزی فساد به اوج خود رسیده بود
ر

>>>   اتفاقا عین عدالت است .تاجیکها بعنوان اقلیت کوچک باید به اندازه خود سهم بگیرند.
واین دستور برا ی ایجاد مساوات بین اقوام است

>>>   هر خیانت و جنایت قومگرایان رده بالایحکومت که فاش و بر ملا شد باز در انصورت بیک کلمه بسنده میکند که گویا اشتباه شده در حالیکه نه اشباه است و نه سهو بلکه یک واقعیت است که هدفخاص را نشانه گرفته اند بعد از انکه بوی و گندگی شان برامد باز در انصورت کلمه اشتباه را بمیان میاورند تا مردم را فریب دهند در حالیکه هم از انجام خیانت ها و جنایت های سازمانی ارگ نشینان بکلی میدانند و اگاه هستند و اشخاص معاش خور ارگ که در فیسبوک با نام های جعلی در جهت اغوا و فریب مردم با تکتیک خاص چنان فعالیت را انجام میدهند که مردم فکر کنند که این شخص طرفدار مردم و حق بین بدون جهت گیری مشخص است که یکی از انها بنام جعلی سید دانش است اگر شما به سایت فیسبوکی ان نظر اندازی کنید همه چیز برایتان برملا خواهد شد و هیچ نوشته شماقبل از فلتر درسایت فیسبوکی ان نشر و پخش نمیگردد دوستان متوجه چنین اشخاص فیسبوکی باشید.

>>>   اشتباه از دیگر اقوام کشور است که با این قوم واپس گرا بصورت انسانی برخورد می کنند. باید همه دست به دست هم اینها را دوباره به پشت کوههایی که امده اند برگردانیم تا برای همیشه در کنار هم اسوده و راحت مانند گذشته زندگی کنیم.

>>>   این گپ ها جائی را نمیگیرد۰ کوچی احمدزی و تیم فاشیستی اوغان میلیتی های او از نسل کشی برادران طالب خود خاموشانه پشتیانی میکنند و در ظاهر شما را بنام وحدت ملی فریب میدهند۰ فقط تمام قوم های غیر اوغان باید متحد شوند و حساب خود را یکسره از حساب این اوغان های وحشی و غول برای همیشه جدا کنند۰ تجزیه بین اوغان و اتحاد غیر اوغان ها راه حل است

>>>   اوغان یا افغان یعنی پشتون و پشتون یعنی اوغان، و ما همه شکر اوغان نیستیم۰
اوغانها یا پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.

>>>   مکتوب وزارت داخله مسئولش شناسائی وبه سارنوالی معرفی شد آن کاتب شعبه بوده است !!!

>>>   من از جریک کوه تلویزون امرالله ناصالح سوال دارم ترا به مقدساتت که نه دارید قسم حین تصدی ریاست امنیت ملی چه تعداد پشتونها بی ګناه را به نام طالب دار اختیار بادارت امریکا قرار دادید در واحدهای امنیت فیصدی قوم پشتون هزاره وازبک وتاجیک چه قدر بوده وبه کدام تعداد پشتون ها را بعد از ګرفتاری پول شان اخذ ورها شده اند حافیظه تاریخ روشن است انتقام این همه مظالم ازشما وهم تبارانیت ګرفته میشود این افغانستان است صدسال سپری شود فراموش نه میشود بالتر از ۶۰٪ حکومت داری نزد دوذدان تاجیک اند در حلیکه ۱۲٪ کل نفوس افغانستان را تاجیک ها تشکیل میدهند
وند باز

>>>   پشتونها به مساوات برابری و احترام ارزش های متقابل دیگر اقوام باور ندارند. بهترین کاری که آنها میکنند اینست که بزور ویا به رضا یکسان سازی میکنند و اسمش را هم گذاشته اند وحدت ملی. هویت دیگران را هذف میکنند و همه را به جبر افغان نامگذاری میکنند و این یکسان سازی جبری را وحدت ملی تلقی میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است