رییس امنیت ننگرهار بجای تقدیر ، سبکدوش شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۷    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141895 منبع: پرینت

ریيس امنيت ولايت ننگرهار بعد از آنكه دولك دالر رشوت را رد نموده و با روحيه وطندوستانه و انساني لیست دزدان و چپاولگران گمرك ننگرهار ( تورخم) را افشا نمود، به جاي تقدير و ستايش طي كمتر از ١٥ روز از وظيفه اش سبكدوش گرديد.
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


رییس امنیت ننگرهار

رییس امنیت ننگرهار

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رییس امنیت
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   او دولک دالر را رد نموده بود تقاضای پنج لک دالر راداشت ، یکی ازتجار درمصاحبه با رادیوی خارجی میگفت:
ما ازحکومت انتظارکمک نداریم فقط توسط موتر های امنیت ناملی اختطاف نشویم همین خیلی کمک کلان ازطرف حکومت برای ماست!!!
قبلا درهمین ساین خوانده بودیم که معاون امنیت ملی امضای وزیرداخله رابه نفع کمپنی سوپریم جعل کرده بود ، بعد ازان معاون دیگرش دواپارتمان از پول خیرات کشور عربی بنام شهدا را برای خود قباله کرده بود درحالیکه شهبد نداشت ، چند روز پیش دراخبار شنیدیم که عضو امنیت ناملی درهرات چادری زنانه قصد سرقت داشت، ده ها د استان اینگونه ازین شرکت انحصاریپنشیروردک موجود است
این چوپان دروغگوی فقط مکتوب ارسال کند که شما درخطرهستید !!!!
ر

>>>   وضعیت در سایر ادارات همینگونه است. حالا سیاست حذف فارسی زبان ها بخصوص تاجیک ها را در دادستانی کل یا لوی سارنوالی افغانستان آغاز گردیده و آنعده کارمندانی که وابسته به معاون مالی و اداری لوی سارنوال (آقای وحیدالدین ارغوان) و یا وابسته به رئیس وردکی جدید منابع بشری آن اداره ( ناصر همت که سابقه طالب بودن را نیز دارد) از وظایف شان برکنار و بجای آنان یکی از اقوام وردک و یا ازبک وابسته به ارغوان و مقرر گردیده و یا ارتقا مینمایند.

>>>   مبارزه غنی با فساد اداری چنین است!!!

>>>   شاین بار بازار بوش شکار شد
چند سال است طور متواتر مارکیت های البسه فرش روغنیات درولایات کابل هرات جلال آباد بلخ که سرمایه های مردم بی بضاعت ماست به خاکستر مبدل میگردد ، وقی ترورست های اشرار جان مردم را میگیرند حکومت فقط همینقدر خودرا مسئول میداند که بالفاظ شدید محکوم کند ووقتی داروندار مردم که بعضا مقداری پولی را از کسی طور قرضه گرفته اند تا توسط آن با کاروزحمت خویش نان حلال برای فامیل خودکمائی کنند به دود تبدیل میشود وبه هوا میرود مسئولین به آسانی اعلان میکنند که دلیلش شارتی برق بود !!
درپشت این خیانت دست خرابکاران همسایه ها ست تا از یکطرف اقتصاد مردم مارا به خاک بنشانند واز طرف دیگر بار دوم از کشورهای شان این اموال خریداری گردد،
متاسفانه که مصروفیت ارگان های کشفی که همچو مسایل راباید تعقیب و عاملش را شناسائی کنند خیلی زیاد است ونمیتوانند و.یا نمیخواهند وقت خود رابه این مسایل که درامدی برایشان ندارد ضایع سازند، چون وقت طلاست باید درجائی مصرف گردد که طلا بدست آید، مثلا یکی از تجار درمصاحبه با رادیوی خارجی چنین میگوید:
ژورنالست: شما از حکومت چی توقع دارید؟
تاجرملی: ما از حکومت هیچ توقع نداریم صرف اگر توسط موتر های شیشه سیاه امنیت ملی اختطاف نشویم این بزرگترین همکاری حکومت با ما است !
معلوم نیست فردا نوبت کدام مارکیت است تا هستی ناچیز فامیل تهی دست هموطن مارابه دود سیاه تبدیل کند وحکومت هم بگوید شارتی برق بود!!
کسانیکه توسط کارت های چاپ شده در قصر های وزیر اکبرخان صاحب قدرت شده اند نزد مردم مسئولیتی ندارند چون از رای مردم به قدرت نرسیده اند، آنها خودرا مدیون پرنتر های میدانند که کارت های جعلی رای دهی را برای شان چاپ کرده است تا بتوانند از طریق کود 91 تمام پول بیت المال رابه هرکس که دل شان خواست ببخشند ، ده ها مارکیت دیگر خاکستر شود برای اینها کوچکترین صدمه وارد نمیشود ،
(ر)

>>>   مشاور ریس جمهور درامور تحصیلات عالی ومسلکی آقای لعل پاچا آزمون نیز از ګمرک تورخم مستفید می ګردد ، وآن هم یک استاد یک پوهنوال جای نهایت شرم وخجالت است . وای برحال این ملت واین مردم
زرنګار پوپل از پوهنتون پونی هندوستان

>>>   نظام فاشیستی و قبیله گرایان مفسد چنین میکند

>>>   رحمت الله «نبیل» سریک متوفی را از تنش جدا کرد
کسی که از ماجرا های سیاه مطلع بود، کاملن و تا چهار سال بعد هم به معامله گران وفادار مانده بود. نبیل پیش ازین داستان، باید منافع ملی را برای خبرنگاران تعریف می کرد. طشت غنی- کرزی که سال هاست از بام افتاده است.رئیس سابق امنیت ملی به قیمت از دست دادن فرصت های مناسب، کلۀ میت «حکومت وحدت ملی» را پس از نزدیک به چهار سال سکوت سیاسی قطع کرد. شروع فعالیت های جریان محور و افشا گری دیرهنگام انجنیر نبیل در ذات خود یک کمپاین انتخاباتی و سیاسی است. شاید برای عمر داوودزی یا خلیلزاد... مهم نیست چه کسی باشد. این قدر گفته آییم که از کوبیدن سنگ بر شیشه ای شکسته آواز برنیاید وبا کندن کله یک لاش چهار ساله، فتح وبهادری سیاسی حاصل نشود.

راز اصلی از رواق گفتار خود آقای نبیل آویخته است، یعنی که بحران توزیع قدرت درحال چاق شدن است. زمان بهره وری از بحران درحال فزونی فرارسیده است. شمشیر کشی نبیل علیه غنی- عبدالله به طور خودکار، خود او را بر کرسی مظان قضاوت تاریخ برمی نشاند، ورنه کسی به غیر ازغنی، کرزی و سپنتا (آن بی خطرترین شاهد شاطرمنش تاریخ) ازین آلوده گی های باورنکردنی پس پرده خبر نداشت. این که کرزی در پروسه انتقال مسوولیت های امنیتی با غنی وارد معامله شد که نتیجه اش برای مملکت بس تاسف بار بود؛ اصل فاجعه نیست؛ اصل فاجعه درآن است که کرزی و غنی چه گونه از سوی ارکان دولت همراهی شدند تا کار به این جا کشید.

کسی که از آن ماجرا مطلع بود، کاملن به معامله گران وفادار مانده بود.
حکایتی است که شخصی را پسر در چاه افتاد. گفت: جان بابا! جایی مرو تا من بروم ریسمان بیاورم و تو را بیرون بکشم.
آقای نبیل درنقش آن که گویا دنبال ریسمان دویده بود، علی الظاهر با ریسمان بازگشته تا نعش پسر ( یعنی اولویت ملی را) را از چاه بیرون کند.

حالا که دوره غنی رو به پایان است چه فایده دارد که گفته شود قرارداد ها پیشکی وعده داده شد، ماشین های چاپ کارت جعلی انتخاباتی درخانه ارکان برحال دولت کنونی فعالیت داشت. این روایت طوری بیان شد که گویا روایت کننده یک فرد کاملن عادی و بی صلاحیت بوده و کدام دخل وغرضی به آسیب های تاریخی کشور نداشته است.

چرا خاینان را دستگیر نکردید؟ اگر چنان مجالی دراختیار نبود، دست کم چرا همان زمان افشا نکردید؟ این همه خیانت به همه ارکان دولت گزارش داده شد. حال چه فایده که اشاره ای سربسته به این شود که همه ارکان دولت خاین بودند. شما چرا آبرو ومنافع خاینان را حفظ کردید؟ شما می توانستید غیر مستقیم افشا کنید اما نکردید. دربرابر یک خیانت تاریخی چهار سال سکوت شده است. حالا که سکوت شکسته، ما با یک کمپاین سیاسی- انتخاباتی به عنوان بدیل آن سروکار داریم که زیانش برای افشاگر کمتر از فایده اش می تواند محاسبه شود. فاش گری نبیل او را از چشم پوشی در برابر یک خیانت عظیم تاریخی برائت نمی دهد. وی سهل می توانست غیر مستقیم مساله را به افکار عمومی افشا کند. مغز اجتماعی به طور اتومات نتیجه خود را گرفته است.
کسی که از ماجرا های سیاه مطلع بود، کاملن و تا چهار سال بعد هم به معامله گران وفادار مانده بود. نبیل پیش ازین داستان، باید منافع ملی را برای خبرنگاران تعریف می کرد. طشت غنی- کرزی که سال هاست از بام افتاده است.

گزارشنامه افغانستان

>>>   سیاست حذف فارسی زبانان در لوی سارنوالی آغاز گردیده است.
لوی سارنوال در خواب است اما معاون ازبک و متعصب وی همراه با ریس کدر و پرسونل آن ناصر همت به شدت به کار حذف فارسی زبانان ادامه داده کسی نیست که از آنان بپرسند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است