آيا منافع ملی با خيانت ملی حفظ می شود؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۳    ۱۳۹۶/۸/۳۰ کد خبر: 141906 منبع: پرینت

وقتي كه آقاي نبيل می گوید: در انتخابات 2014 ماشين كارت انتخابات در وزير اكبر خان در خانه يكى از سردمداران فعلى كه همه كاره است و در هر چيز مداخله مي كنند چاپ مي شد و عمر داوود زي هم با كتمان و اغماض اعتراف مي كند و مي گويد: من بخاطر اوضاع كنوني و منافع ملي با جزييات به اين مساله نمي پردازم.

اگر نبيل و عمر داوودزي همفكري و همسويي هايي با ماشين تقلب نمي داشتند و در گرفتن دهن جوال با خيانتكاران شريك نمي بودند، پس چرا آنها به عنوان مسوولان بخش هاي امنيتي اجازه دادند كه آنها دست به چنين خيانت ملي بزنند؟

پس معلوم مي شود كه نبيل و عمر دوادزي با مشاهده بر ساختن راي هاي گوسفندي، شريك ماشين تقلب و رسوايي بزرگ انتخاباتي بودند.


مهریان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانت ملی
نبیل
نظرات بینندگان:

>>>   درانتخابات بعدی هم همینطور میکنند این مرتبه تعداد زیادتر ماشین هارا فعال میسازند ودرمحلات رای گیری اپوزیسیون توسط داغش جنگ براه می اندازند تا مختل گردد

>>>   توبه از این آدم ها به اصطلاع بزرگان غرق در فساد تقلب و دروغ نیرنگ افغانستان جور می شود؟ نخیر تا صداقت و مردم سالاری نهادینه نشود همینطور روی گردهای مردم غنی و کرزی موج سواری می کنند!

>>>   افزون بر آن ساکنان اصلی این مرز بودم که فعلا در آنها تاجیکان ساکن هستند به گواهی تاریخ کسی جز تاجیکان نوبده اند. پشتونها که دو صد سال پیش از پاکستان و کوهای سلیمان به سو ی افغانستان سرازیر شدند و بعد از گفتن قدرت سیاسی به تدریج در کشور جابجا شدند و اسم کشور را هم به نفع خود شان مصادره نمودند. حالا مهمان شده صاحب خانه!! همه اقوام غیر پشتون پشتونها را برادر خود می دانند و با همین حالت هم آنان قبول دارند اما این پشتوها هستند که زیاده خواهی نموده و کشور را با سوی سقوط و تحجر گرایی سوق داده و می خواهن غیر پشتونها را تحمل نکنند. عجیب است به خدا مهمان صاحب خانه در خانه خودش قبول ندارد. اگر همی سیاست پشتون ها ادامه یابد این را بدانند که موجب نابودی خود آنان خواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است