هوش ترامپ به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۶/۹/۱ کد خبر: 141928 منبع: پرینت

به تازگی مشخص شده است جنرال مک مستر، «دونالد ترامپ» را یک انسان احمق خطاب کرده است که هوشی به اندازه یک بچه‌ مهدکودکی دارد!

تعدادی از منابع آگاه فاش کردند: «هربرت ریموند مک مستر»، مشاور امنیت ملی آمریکا در یک جلسه خصوصی در ماه ژوییه در رستورانی در واشنگتن دی سی، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و تعدادی از مقام های ارشد کاخ سفید را به سخره گرفته است.

«سفرا کتز»، رییس شرکت اوراکل که پیشتر از اعضای تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ هم بوده است، اعلام کرد: در جلسه ای که در 18 ژوییه با جنرال مک مستر داشتم، وی رییس جمهور آمریکا را یک «احمق» خواند که هوشی به اندازه یک بچه مهد کودکی دارد.

سفرا کتز این خبر را به خبرگزاری بازفید اعلام کرد و 5 منبع دیگر صحت این خبر را تایید کردند. این در حالی است که سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و مقام ها ی شرکت اوراکل این خبر را تکذیب کردند.

گزارش ها حاکی از آن است که جنرال مک مستر حتی از برخی دیگر از مقام های ارشد دولت آمریکا هم انتقاد کرده است. از جمله این افراد می توان به «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا، «استیو بنن»، استراتژیست سابق کاخ سفید و «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ترامپ اشاره کرد.

به نظر می رسد جنرال مک مستر پیش از این هم به یک شخص دیگر گفته است که دونالد ترامپ دانش کافی برای درک مسایل را ندارد.

این نخستین بار نیست که یکی از اعضای ارشد دولت دونالد ترامپ چنین اظهاراتی را درباره دانش و توانایی های رییس جمهور آمریکا مطرح می کند. ماه گذشته میلادی هم رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در یک نشست با پنتاگون، دونالد ترامپ را یک انسان «ابله» خطاب کرده بود. این در حالی است که تیلرسون انکار کرد که چنین اظهاراتی را علیه رییس جمهور آمریکا مطرح کرده است.

باب کورکر، رییس کمیته روابط خارجی سنا هم پیشتر کاخ سفید را به یک مرکز نگهداری از بزرگسالان تشبیه کرده بود.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
مک مستر
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است