نبيل از كدام درد مى نالد؟
وجه مشترك اكثريت قاطع رهبران كنونى را سه عنصر معين، جاسوسى و وابستگى خارجى، سوءاستفاده از فاكتور قوميت و دست داشتن در غارت بيت المال و سرمايه هاى ملى تشكيل مى دهد كه با درجات متفاوت، استثنايى در اين زمينه ميان شان وجود ندارد 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۲    ۱۳۹۶/۹/۱ کد خبر: 141951 منبع: پرینت

رييس پيشين امنيت ملى در برنامه سياه و سفيد، پرده سفيد را از روى سياهكارى هاى خود و همقماشان اش برداشت. او كه همواره هم پيك و هم پياله ارباب قدرت بوده از كدام درد مى نالد؟

كرزى در آغاز كارش از مارشال فهيم خواست تا محافظين شهيد مسعود را به محافظت اش بگمارد اما CIA اطلاعاتى بدست آورد كه مارشال قصد ترور كرزى را دارد و با اين بهانه گروهى از كماندوهاى مجرب خود را كه تعدادى سگ آموزش ديده نيز در تركيب شان بود براى محافظت اجيرشان به كابل فرستاد. با بروز حساسيت هاى دينى و اجتماعى در اين زمينه، ماموريت موقت گروه مذكور با آمدن رحمت الله نبيل بحيث مسوول امنيت كرزى كه ارتباطی خليلزاد و از تربيه شده هاى CIA بود، خاتمه يافت.

تيرگى روابط كرزى با اربابان امريكايى اش باعث شد تا كرزى از روى احتياط يا بدگمانى گماشته ارباب اش را از خود دور نموده در سمت رياست امنيت ملى توظيف نمايد اما نبيل كه ماموريت داشت با صداقت و سرسپردگى تا آخر دوره كرزى كار نمود و از همه معاملات ننگين و زدوبندهاى خاينانه اش در انتخابات چشم پوشى كرد و همچون گوسفندى رام و آرام اوضاع را به نفع كرزى رتق و فتق نمود، انتظار داشت كه به پاداش وفادارى اش نقش ميدويدوف پوتين را به كرزى بازى نمايد و كانديد دور بعدى انتخابات شود اما كرزى بجاى او روى عمر داوودزى سرمايه گذارى نموده، اميد وى را به ياس مبدل ساخت.

او بخاطر وفادارى به كرزى در دوره اشرف غنى از سمت اش وادار به بركنارى شد. كرزى از قبل مى دانست كه او يك مهره امريكايى است كه با زلمى خليلزاد سَر و سِر دارد. اشرف غنى با هراس از عكس العمل نبيل كه اطلاعات كافى از تقلبات تيم اش در انتخابات داشت، تلاش نمود تا با تهديد كشاندن اش به دادستانی کل او را به سكوت وادارد.

در اين مرحله نبيل با حمايت مالى و ديكته خليلزاد تشكل "محور مردم افغانستان" را بعنوان پوششى براى خودش و بسترى براى فعاليت هاى سياسى اش تاسيس نمود. او بطور علنی در برنامه سياه و سفيد، رياست جمهورى اشرف غنى را نامشروع، كرزى را خاین و تقلبكار و داوودزى را كه وزير داخله وقت بود، شريك جرم شان معرفى نمود و با چهره حق به جانب خود را شخص صادق، وطندوست و ملى گرا معرفى نمود البته او مدتى است روى اين سوژه كار دارد.

سوگمندانه كه صحنه سياسى كشور جولانگاه قومگرايان متعصب و سرنوشت مملكت و مردم، وجه المعامله و طعمه جواسيس CIA و MI6 است كه بر سر تصاحب و چپاول آن با هم رقابت دارند. در اين ميان افراد و دسته هاى ديگرى نيز از سوى استخبارات منطقه تغذيه، تمويل و هدايت مي شوند كه نقش ثانوى در قضايا دارند.

وجه مشترك اكثريت قاطع رهبران كنونى را سه عنصر معين، جاسوسى و وابستگى خارجى، سوءاستفاده از فاكتور قوميت و دست داشتن در غارت بيت المال و سرمايه هاى ملى تشكيل مى دهد كه با درجات متفاوت، استثنايى در اين زمينه ميان شان وجود ندارد.

منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نبیل
کرزی
نظرات بینندگان:

>>>   افشاگری نبیل در حقیقت نمک حرامی وی را نشان میدهد

>>>   Khurasaniبازى را بايد تغيير داد؛
كدام بازى را، چرا و چگونه ؟

الف : بازی قدرت
از زمان تأسيس افغانستان( امير‌عبدالرحمن خان) تا امروز مدیریت بازی در دست افغان‌ها ( پشتونها) بوده است و ما ( تاجیک / خراسانی ها ) در تمام این سال‌ها موضع واکنشی یا انفعالی داشته ایم.
حالا زمان آن رسیده است که از این موقعیت خارج شویم و ابتکار عمل را در دست گیریم تا آنها در موقعیت واکنشی قرار بگیرند.

ب: چرا؟
ما در تمام این سال‌ها تماشاگر تثبیت هویت افغانی ( پشتون) در تمام ابعاد و زوایای کشور بوده ایم و رهبران ما هیچکدام دغدغه ای هویتی نداشته اند، بلکه مبارزهٔ آنها حداکثر حضور در مقامات سیاسی کشور خلاصه شده است.
احزاب موجود متعلق به تاجیک ها ( از چپ و راست) بیش‌تر ائدیولوژیک محور هستند و به روشنی نتوانسته اند چشم انداز روشن ، دیدگاه هویتی و تمدنی ما را بیان نماید و لهذا قبل از آنکه به اتحاد و یکپارچگی ما بیانجامد سبب افتراق و جدای ما شده است.
حالا وقت آن رسیده است که عناصر؛ هویت، تاریخ ، تمدن و سرزمین( خراسان) در قامت محور های اصلی و اساسی ما مطرح شود.
تمام جریان‌های سیاسی ما ( تاجیک‌ها ) محور هویت ، زبان و تمدن را باید در اساسنامه های خود مدنظر قرار بدهند.
ج: چگونه ؟
ما ضرورت اساسی به تدوین و نگارش مانیفست داریم .
بدون مانیفست این امر محقق نخواهد شد.
ادامه دارد ....

>>>   رهبران اوزبیک، هزاره، تاجیک، ترکمن، بلوچ، و بقیه همه رهبران غیر اوغان ها (غیر پشتونها) کشور باید درین مرحله اساس هر فکر دیگر را کنار بگذارند، باهم متحد شوند، وآشکارا تجزیه کشور را از اوغانها عملی کنند۰ وحشت و خشونت و جنگ دائمی اوغانها خاتمه پذیر نیست و درین آتش جهالت و زورگوئی آنها غیر اوغانهای کشور برای همیشه خواهند سوخت و برای همیشه قربانی خواهند داد۰
مثل امیر عبدالرحمن و بقیه نمونه های تاریخی اوغانها، این گروه از طالب، داعش، تکنوکرات، دموکرات، و همه باقی جهت حفظ سلطه قومی خودشان در خدمت هر خارجی قرار خواهند گرفت، تا بتواند سلطه و زرگوئی و اضافه خواهی بیجای ایشان را در برابر غیر اوغانهای کشور تضمین کنند۰
مثلیکه تاریخ گواه است که عبدالرحمن خان نیم خاک و استقال کشور را به انگلیس فروخت، و در مقابل از انگلیس سلاح و پول گرفت، و با آن پول و اسلحه همه اقوام دیگر کشور را سرکوب و مطیع خودش ساخت۰ همه ما شاهد هستیم که اولاده همان عبدالرحمن خائن همه آن کار های عبدرالحمن را بنام ایجاد اوغانستان نوین یا ایجاد اوغانستان مدرن تمجید کردند، و آن همه ظلم ها، نسل کشی ها، و کله منار سازی هایش را بنام از بین بردن ملک الطوائفی در کشور تا امروز پشتیبانی میکنند، و تا امروز از آن دفاع میکنند؛ آن همه در حالیکه وطنفروشی های شرم آور او را چون معائده های ننگین چون معائده پنج ده، و مخصوصن معائده دیورند او را انکار میکنند۰ به همین قسم امروز طالبِ اوغان، داعشِ اوغان، تکنوکرات و دموکرات اوغان هم عمل خواهند کرد، ودر جهت حفظ اهداف پشتونولی بدوی خود از خودفروشی ها و تن فروشی های سیاسی در مقابل پاکستان، عرب، امریکا، انگلیس، و حتی روس، ایران، و چین دریغ نخواهند کرد٬ تا این سلطه و ظلم خودشان را بر مردمان مختلف اصیل این خطه (خراسان باستان) ادامه دهند، با هر وسیله ممکن، و با هر خیانت ممکن۰
تجزیه کشور در مسیر اوغان و غیر اوغان بهترین قدم ابتدائی در جهت نجات اقوام غیر اوغان از چنگال این اریمن ها است۰
بناعن رهبران غیر اوغان روز شان را دیگر تلف نکنند و از این ببعد نه خود و نه هم مردمان خودشان را فریب بدهند۰

>>>   افشا گری های نبیل نشانی ازنمک حلالی اش است چون فعلا گامهای که نبیل خان برداشته به نفع مردم وبه ضرر مفسدين است خلاصه چوب تر صدا ندارد.این به نفرین ملت دچار شدن همه دست خداست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است