انتقاد رییس اسبق کمیته ملی جمهوری‌خواهان از ترامپ
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۶/۹/۲ کد خبر: 141978 منبع: پرینت

رییس اسبق کمیته ملی جمهوری‌خواهان درباره حمایت ترامپ از یک نامزد جمهوری‌خواه که متهم به چندین فقره تجاوز جنسی شده است، اظهارنظر کرد.

روز چهارشنبه، مایکل استیل، رییس اسبق کمیته ملی جمهوری‌خواهان، اظهارات رییس جمهور آمریکا در مخالفت با شاکیان «روی مور»، کاندیدای جمهوری‌خواه آلاباما در انتخابات میان‌ دوره‌ای سنا را «فراتر از احمقانه» خواند و گفت ترامپ اهمیتی به حزب خود نمی‌دهد.

مایکل استیل در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: «این فراتر از احمقانه است. با این اقدامات، آسیب‌های غیر قابل جبرانی به این حزب و این کشور وارد می‌شود. یک نفر باید کنترل شرایط را به دست بگیرد و به جرات می‌توان گفت آن فرد، رییس جمهور ما نیست.»

روی مور متهم به تجاوز جنسی به چند دختر نوجوان شده است. با این‌حال، دونالد ترامپ، روز چهارشنبه از روی مور حمایت و به تکذیب اتهامات تجاوز جنسی از جانب وی اشاره کرد و گفت لازم است یک جمهوری‌خواه به جای یک لیبرال دمکرات بر کرسی مجلس سنا بنشیند.

مایکل استیل همچنین گفت دونالد ترامپ و استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید، برای زنانی که روی مور و یا حزب جمهوری‌خواه را متهم کرده اند، «هیچ اهمیتی قایل نیستند.»

وی گفت: «رفتار رییس جمهور، منزجرکننده بود. هر جمهوری‌خواه که برای خود احترام قایل است باید برخیزد و بگوید دیگر کافی است! شما نمی‌توانید درباره این مساله از روی مور حمایت کنید!» وی همچنین افزود اظهارات 9 زن که روی مور را به تجاوز متهم کرده اند، «معتبر» است.

کد(6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ترامپ
رییس اسبق
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است