امنیت ملی مورد مشکوکی در دفتر همایون نیافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۶/۹/۲ کد خبر: 141987 منبع: پرینت

ریاست امنیت ملی کشور هفته‌ی گذشته بر اساس مکتوب رییس مجلس سنا، دستور رییس جمهور و اجازه دادستانی دفتر معاون اول مجلس نمایندگان را تلاشی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، همایون همایون معاون نخست مجلس سنا در نشست روز چهارشنبه اول قوس 96 در خصوص این بازرسی گفته است که نیروهای امنیت ملی هیچ چیز مشکوکی از دفترش پیدا نکرده‌اند.

وی در توضیح این مساله گفته است که ریاست امنیت ملی با دستور معصوم استانکزی به این اقدام دست زده و شورای امنیت ملی با انجام این کار مخالف بوده است.

معاون اول مجلس از رییس‌عمومی امنیت ملی کشور خواست تا در این زمینه به مجلس توضیح دهد چراکه تلاشی دفترش خلاف قانون است و نمایندگان مجلس مصونیت قانونی دارند.

گفتنی است که وی در نشست روز دوشنبه 29 عقرب 96 گفته بود که دو مکتوب به امضای نذیر احمد احمدزی و فضل هادی مسلمیار به امنیت ملی ارسال شده و بر اساس همین دو مکتوب دفتر کارش تلاشی شده است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همایون
تلاشی دفتر
نظرات بینندگان:

>>>   اولآ وکلا پارلمان در جریان کار شان در پارلمان مصؤنیت قضایی دارند.
باز اگر خانه و یا دفتر یک وکیل بنا به سؤ ظن مورد تفتیش و جستجو قرار میگیرد و چیزی یافت نمیشود،باید به امر هر ارگانی که این عمل صورت گرفته باشد، از وکیل مذکور رسمأ عفو و پوزش بخواهند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است