متن کامل استعفانامه سرپرست وزارت تحصیلات
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۰    ۱۳۹۶/۹/۲ کد خبر: 142009 منبع: پرینت

متن استعفا نامه داکتر عبداللطیف روشان سرپرست وزارت تحصیلات عالی

هموطنان عزیز، استادان و محصلان گرانقدر!
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته!
از آنجاییکه همه می دانند کشور عزیز ما افغانستان در شرایط کنونی با مشکلات زیادی مواجه است که بیرون رفت از این مشکلات نیاز به مبارزه و تلاش همگانی داشته و هر افغان با احساس و وطندوست باید از هیچ نوع سعی و تلاش برای رسیدن به یک جامعه قانونمند، دارای ثبات و همگام با رشد و ترقی کشور های منطقه و جهان دریغ نورزد. به همین اساس منحیث فرزند صدیق این مرزو بوم و شخصی که در متن جامعه اکادمیک قرار دارم افتخار این را دارم که با برنامه های روی دست خویش مطابق حکم مقام ریاست جمهوری پست سرپرستی وزارت تحصیلات عالی را پذیرفته و تعهد نمودم تا هر آنچه در توان دارم در راستای تغییر مثبت در جامعه اکادمیک کشور کارهایی را انجام دهم.

بنا بر همین تعهد خویش از آغازین روزهای فعالیت خویش برنامه های مدون را با تیم کاری ام در وزارت تحصیلات عالی روی دست گرفته و یکی پی دیگر در عملی نمودن آن اقدام نمودیم. این برنامه ها شامل معیاری سازی نصاب تحصیلات عالی، ایجاد سیستم اقتصاد متکی به دانش، ارتقای کیفیت تدریس و تطبیق محصل محوری، ایجاد مراکز تحقیق، تالیف و ترجمه منحیث یک اصل اکادمیک در نهاد های تحصیلات عالی و ده ها برنامه دیگر که می تواند، چهره تحصیلات عالی کشور را تغییر داده و باعث اعتبار آن در سطح منطقه و جهان گردد، می باشد.

این برنامه ها تا حدی تطبیق و بعضا کار روی آن ادامه دارد اما متاسفانه شرایط و زمان موقع آن را نداد که بتوانیم این خدمات را برای جامعه اکادمیک و بالاخره نسل جوان کشور انجام داده و آینده روشنی را برای ملت خسته از جنگ و نیازمند خویش رقم زنم.

مشکلات عدیده شخصی و بسا مشکلات اجتماعی که در زمان آن به توضیح آن خواهم پرداخت باعث شده است تا از این مقام کنار رفته و استعفای خویش را اعلام نمایم. البته با تمام توان و تجربه خویش تعهد می سپارم که در خدمت رهبری جدید وزارت تحصیلات عالی قرار داشته و هر آنچه در توان و امکانات دارم برای بهبود وضعیت تحصیلات عالی کشورم با ایشان شریک سازم.

آرزوی من این است که کشورم افغانستان و ملت خسته از جنگ را با تلاش ها و مبارزات خویش از این بن بست نجات داده و راه را بسوی یک آینده روشن و با افتخار هموار سازیم. یقینا که آیندگان قضاوت خواهند کرد و تاریخ آنچه را که همه ما برای ملت افغانستان انجام داده ایم سینه به سینه انتقال خواهد داد.

با عرض حرمت
داکتر عبداللطیف روشان


عبداللطیف روشان سرپرست وزارت تحصیلات عالی



کد(10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت تحصیلات
روشان
نظرات بینندگان:

>>>   بدی کار در همین جا است که هیچ کس واقعیت را در زمان اش نمی گوید که چرا استعفا داده است. این جا است که سیاست بازی میکند و روزنه امید به مقام آینده خود را باز می گذارد تا بتواند روزی دو باره خود را کاندید کند .
در چند روز گذشته دیدم که نبیل خاین هم، جای اینکه از عمل کرد گذشته خود خجالت بکشد با کمال بی غیرتی در رسانه های ظاهر می شود افشاگری نماید.
چرا امروز؟ ؟؟؟ دوباره میخواهد در آینده مقامی بدست آرد. ورنه ، اگر صادق به مردم میبود در آن زمان کناره گیری میکرد و اصل قضیه را به مردم میگفت که محبوب دل ها می شد .
این ها همه خاینین اند که فقط و فقط دنبال مقام منصب و پول اند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است