نبیل آن زمان شرف نداشت که حالا حرف می زند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۳    ۱۳۹۶/۹/۲ کد خبر: 142014 منبع: پرینت

افشاگری رحمت الله نبیل از چگونگی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری گذشته خشم نمایندگان را بر انگیخت.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، عبدالطیف پدرام عضو مجلس نمایندگان در نشست روز چهارشنبه اول قوس 96 درخصوص اظهارات رییس پیشین امنیت ملی درباره انتخابات خطاب به وی گفت: "تو رییس امنیت کشور بودی و آن دیگری وزیر داخله بود؛ شرف نداشتی که آن زمان نخواستی این حرف ها را بگویی؟ حالا محور را ساخته ای و باز می خواهی در آستانه انتخابات چهار تاجیک، هزاره و ازبک را فریب بدهی تا به تو رای بدهند و سکوت کنند!"

پدرام تصریح کرد: کشف جرم در هر زمانی که اتفاق افتاده است باید قضیه پیگیری شود. نبیل بعنوان رییس امنیت وقت مسوول بوده و اکنون اعتراف کرده است.

گفتنی است که رییس پیشین امنیت ملی در خصوص چگونگی تقلب در انتخابات گذشته افشا کرد که ماشین های چاپ کارت های جعلی انتخابات گذشته در منطقه وزیر اکبر خان در خانه افراد بسیار بلند رتبه که هم اکنون نیز در حکومت وحدت ملی کار می کنند، جابجا شده بود.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
افشاگری نبیل
پدرام
نظرات بینندگان:

>>>   این ها همه چهره های کثیف، مردود وخاینین استندکه در زمان مسوولیت شان به وظیفه شان درست رسیدگی نکردند وبرسرنوشت مردم بازی و یک بیمار روانی را حاکم ساختند، امروزکه منافع شان درخطراند می خواهند خودرا دلسوزمردم معرفی کنند.

>>>   ما مردم افغانستان فقط بلدهسيم چرنديات بگیم.آقای نبیل یکی صادق ترین شخص بود که من دیدم.

>>>   بلی نویسنده بی انصاف و از خدا نترس.
اگر این آقای نبیل شرف حیثیت ودرست کار نمیود مثلی خیلی های دیگر هنوزهم در پست وزارت امنیت میماند آقای نبیل یکی صادق ترین وپاکترين شخص در حکومت وحدت بود که استعفا داد .بنده خدا همان زمان متوجه شده بود.نمی تواند در بین اشخاصی فاسد کار کرد. موقع که کندز دو روز بدست طالبان افتاد تنها مسؤل بود که از مردم عذرخواهی کرد

>>>   ان زمان تشریف داشت مگر وجدان نداشت هر کدام شان که به قدرت باشند بخاطر منافیع شخصی خود وجدان ندارند وقت که کنار شدن هم وجدان پیدا میکنند وهم حس وطن
مگر امریکاه تحقیق وازیابی کرده سه نقطه را گفته
احساس وطن ندارند
تعبیص دارند
در مقابل پول برادر خود را میکشند
اقای نبل از همین اشخاص است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است