خیانت ملی شخصیت های سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۵    ۱۳۹۶/۹/۴ کد خبر: 142051 منبع: پرینت

وقتی عالی‌رتبه‌ ترین شخصیت‌های سیاسی دولتِ قبلی پرده از جنایات برمی‌دارند، چنین می‌شود نتیجه‌گیری کرد:

1. سکوت در برابر جنایاتی به این گستردگی و بزرگی که بر سرنوشت مردم اثر گذاشته «خیانت ملی» بوده است. شما وزیر داخله، خارجه، رییس امنیت و مشاور…. استخدام نشده‌ بودید تا در برابر جنایاتی به سان چاپ کارت‌های جعلی انتخاباتی در وزیراکبر خان، اخذ معاشات خیالی «رهبران» سیاسی و تنظیمی، جریان دالرهای جعلی در بازار انتخاباتی، پیشنهاد میلیون‌ دالری برای فشار بر رییس جمهور و ده‌ها جنایت دیگر سکوت می‌کردید و حالا به نام اینکه «گزارش داده‌اید!» برائت گیرید. مگر آن‌زمان رسانه‌ها نبودند؟ حتی بیشتر از امروز بودند. برای حمایت از همان کارت‌های جعلی سربازان میهن سر داده‌اند، شهروندان فقیر گلو و انگشت داده‌اند و حقوق زنان و فرزندان شان‌را جانیان به‌ نام «رهبران» به جیب زده‌اند. آیا می‌دانید چه کرده‌اید؟

2. شما به قول خودتان متصدیان یک دولت فریبکار، دزد و خان‌سالار بوده‌اید. در هر عملکرد آن دولت دستان شما آلوده است. حالا شما نباید با اظهارات «معصومانه» با احساسات مردم فقیر بازی کنید. شما زمانی در وجدان شهروندان، بیگناه می‌بودید که به سان یک مامور صادق، شفاف و ارزشمند در برابر این همه جنایات، در زمانیکه کوله‌باری از قدرت حقوقی، اقتصادی و سیاسی را با خود داشتید عمل می‌کردید.

3. حالا شما نهادهای سیاسی را هماهنگی و سازمان‌دهی می‌کنید و به‌صورت قطع تلاش دارید بر قدرت برسید. ذهن مرده گروهی از افراد بی‌حافظه شاید شما را قبول کند. مگر مردم نمی‌دانند که دیروز، شما کلان‌ترین امتیازات سیاسی را با خود داشتید؟ شهروندان به شما اعتماد کردند و شما را با همه مشقت روزگار قبول کردند اما پیامد عملکردهای دیروز شما، شکل‌گیری نظام شکننده امروز است که بر گلوی مردم پا گذاشته است.

4. حداقل فرهنگ افشاگری‌های شما را می‌پذیرم. پیشنهادم برای شما این است که از این بیشتر همه واقعیت‌ها را برملا سازید اما خود برای همیشه با دنیای سیاست وداع کنید. حالا بهتر است با وجدان خود محاسبه کنید.

ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خیانت ملی
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
از همه يى مردم عدالتخواه تمنا دارم تا براى رهايى افسران كه برگه و سند تبعيض تبارى غنى را افشا كرده اند تلاش كنند و كمپاين قوى را به راه اندازند ، اينها مردان صادق و بى گناه اند و فاشيزم براى سرپوش گذاشتن به اپارتايد قومى خود مى كوشد تا از رسواى بيشتر خود جلوگيرى كند. كسانى به موقع و از روى صداقت خيانت هاى حاكمان را افشا مى كنند درخور تحسين اند نه زندان . اينها راز و محرميت را افشا نكرده اند تا مجازات شوند ، بل يك خيانت آشكار را آفتابى كرده اند . از دوستان و عدالت خواهان مى خواهيم تا اين افسران را تنها نگذارند و هويت هاى شان را در مطبوعات و رسانه ها نشر كنند و كمپاين رهاى براى شان به راه اندازند .

>>>   سهیم بودن ان دو تن در اسناد و اوراق جعلی و خیانت به ارای مردم بشمول کمیشنران انتخاباتوقت و سایر کسانی که بنفع یک تیم خاص انجام داده بودند به هیچ وجه مبرا از مسولیت بوده نمیتوانند در نزد مردم و اکار عامه از جمله خینین هستند ضمننا افشا کردن چنین خیانت و جنایت توسط این دوکس در پروسه ملی و مردمی انتخابات ۱۳۹۳ چوکی ریاست جمهوری کشور ازنکار شان قابل تقدیر است ک خود با زبان خود شان در حضور مردم و رسانه ها از یک خیانت ملی انجام داده شده شان و همکاران شان درین خیانت پرده برداشتند و لوحه تقدیر را به جنرال ظاهر ظاهر بدهیم که با صداقت یک قسمتی ازین خیانت را ار وقت وزمانش برملا کرده بود گرچه سبب برطرفی ان از قوماندانی پولیس کابل و مورد تهدیدات مقامات همان زمان وپس از ان قرار گرفت واما افتخار را نزد مردم خود کمایی کرده است و با وجدان ارام باز نشسته گردیده است.

>>>   اگر شخصی واقعاً دلش به حال این ملت بیچاره بسود و میسوزد، زمانیکه بهترین قدرت را در دولت دارد باید از چنین واقعیت ها پرده بالا بزند تا ملت واقعاَ بدانند که این شخص به فکر ملت است با پست و مقامی برحالی که دارد ولی از ناملایمت ها شکایت داشته و حس وطن دوستی که دارد بازی های پشت پرده را به ملت افشا نمود، که یقیناً بعدش در قلب مردم جاه میگیرد. اما زمانیکه شخص در موقف قبلی اش نباشد و حالا بخواد به شکل از اشکال این ملت را فریب بدهد، باید بداند که دیگر ملت فریب همچو اشخاص را نخواهند خورد. حالا که رئیس امنیت ملی دهن باز نموده و از بازی های پشت پرده در انتخابات ریاست جمهوری گذشته صحبت میکند، ای کاش مسؤولیت که در آن زمان داشت بعد از اینکه گذارش را به ریاست جمهوری و وزارت های و ادارات ذیربط داد و کسی گوش به موضوع نداد، بهتر بود بخاطر آرامش وجدانش با ملت این موضوع را شریک ساخته و صادقانه از پست و وظیفه اش استعفی میداد، اما چون در آن زمان امکانات مالی و اقتصادی بیشمار تحت نام های مختلف به جناب رئیس امنیت ملی می آمد بناء لازم دانست تا با سرنوشت 30 میلیون نفر هموطنش جفا کند و مادیات را بر معنویات بیشتر ارزش داد. شاید مثل رئیس امنیت ملی دیگر وزرا و رؤسای مستقل هم از وضعیت آگاه بودند اما بخاطر منافع شخصی شان منافع ملی را زیر پا نمودند. که این جنایت شان نابخشودنی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است