چه کسی حق اعتراض دارد؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۹    ۱۳۹۶/۹/۴ کد خبر: 142060 منبع: پرینت

این را همه مان می دانیم که عامل اصلی این بدبختی ها همین زورمندان به اصطلاح رهبران اقوام و قدرت های میراثی است و اگر اینها مزدوری نکنند و جنگ های نیابتی را در بدل پول و تداوم قدرت شان را که در ناامنی و بحران می بینند انجام ندهند و در یک صف واحد بخاطر برقراری صلح و حاکمیت قانون قرار بگیرند ،هیچ کسی نمی تواند در کشور بحران خلق کند چون همه جنگ و بحران توسط عوامل داخلی صورت می گیرد و خارجی نمی تواند بیاید در سرزمین ما مشکل خلق کند و از این عوامل داخلی هم همین شهروندان حق به جانب حمایت می کنند و زمانیکه می خواهی معلومات آنها را نشر کنی شماری می آیند صد گونه چاپلوسی و تملق به آنها نموده عدالت خواهان را توهین می کنند و شمار دیگر هم با نیرنگ ها و نصیحت های پدرانه عدالت خواهان را از این مبارزه منصرف می سازند، بعد زمانیکه یک ظلم یا حادثه رخ می دهد همین آدم های عقلک حق به جانب اوف اوف وای وای می کنند.

پس اینها چگونه به خود حق اعتراض مید هند؟ چون حامی جنایت و جنایتکاران هستند و تا زمانیکه ریشه ها خشکانده نشود چگونه توقع تغییر و بهبود را داشته باشیم؟

سمرقندی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مزدوران
سیاستمداران فاسد
نظرات بینندگان:

>>>   Salam
پاكستان كشور اقبال لاهورى آموزش زبان پارسى را در مدارسش به عنوان گنجينه يى علم رسمى مى سازد اما قبيله گرايان نتنها دشمنى عليه اين زبان را افتخار مى دانند بل در خورد و خمير كردن تمدن زبان پارسى در اين نود سال اخير دست به هر توطيه زده اند . پس دشمن اين زبان كيست !

>>>   عدالت خواهی تاجیکان
من دفاعیه بی وقت، غیراخلاقی ، بیشرمانه وحتی دستوری آقای برمک سرپرست وزارت داخله را امروز درتلویزیون بیات شنیدم ...باخود گفتم مگرانسان تا این حد غلام وشرفباخته میشود ؟ باورکنید من یک تاجیک را به این مزدورمنشی هرگز ندیده بودم ؛ جالب ار همه اینکه این شرفباخته درهر جمله خویش کلمات فرزند " افغان" افتخار " افغان " وبلاخره افغان..... استفاده میکرد ، معاوم نیست که این شخص از طرف پدر خطاست ویاازطرف مادر ویا اطرف هردوی اش.

>>>   کسیکه تابعیت لندن و مزدور اتمر باشد چه گیله باید کرد/
شخصیت شناس

>>>   Ariaie
پرونده هاى كه سياسيون را به گروگان مى گيرد.
امروز پرونده سازى ، شراكت در جنايت، فساد اخلاقى، فساد مالى، قاچاق، و غيره مسايلى اند كه پرونده يى براى خاموشى و سوء استفاده از سياسيون ميشود. اما انچه در افغانستان/خراسان اتفاق افتاد نوع ديگرى ان است. همين اكنون تمام ارگان رياست جمهورى در گرو أكرم خپلواك و حنيف أتمر است. همچنان عده يى زيادى كه نقش كم و بيش در تقلب سازمان يافته داشتند. يادتان است كه با پرونده دزد مكاتب خيالى فاروق وردك و دزد وزارت ماليه زاخيلوال چى اتفاق افتاد . نه تنها محاكمه نشدند بلكه رشد كردند. به عقيده من غنى يك ادم بسيار ضعيف، بى حيثيت و خايين است چون او بخاطر نفع شخصى و باور هاى قومى خود تن به چنين زلت داده و اين ادم ظاهراً در عالى ترين مقام دولتى است اما در واقعيت امر بر علاوه أجير كشور هاى خارجى ، يك أجير و مزدور در بين نهاد رياست جمهورى بدست همين چند دزد است كه حتى بدون مجوز ان ها حاكم زندگى شخصى خود نيست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است