....ما از حقایق نمی هراسیم....
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142167 منبع: پرینت

مردم هزاره و بل اخص جوانان جنبش روشنای از جناب محقق در درون قومی دل خوشی از محقق ندارند ولی اینک که محقق دلیرانه و بی پرده در بیرون از مرز افغانستان است و در میان ده ها سیاستمدار منطقه و جهان در اجلاس سران اسلامی در تهران سخن گفته، ما به سخنان راست و حقیقی اش بها و بر دلیریش درود می فرستیم.

اگر او گفته که داعش تروریست هست و در کشورهای مادری شان {عراق وسوریه} با خفت تمام نابود و یک تعداد از زخم خوردها و معیوبین داعش به افغانستان فرار کرده اند، دروغ نیست کاملا راست است.

اگر محقق گفته که حامیان این آدم های کشنده و جاهل، غرب است و غرب کشور های اسلامی را با این گروه تباه کرده و خواهد کرد، کاملا راست است.

اگر محقق هشدار داده که دولت افغانستان به گروه داعش نباید پناه دهد و این گروهک شکست خورده نباید دوباره در وطن ما عرض اندام کند، این خواست ها و هشدار ها حرف تمام ملت های افغانستان است، چه پشتون و چه غیر پشتون از جنگ و ترور خسته شده اند.

اگر همۀ سیاسیون {پشتون، تاجیک و ازبیک} مثل محقق دلیرانه و بی پرده در پیش دوربین های دنیا سخن بگویند، طالب و داعش در دو هفته از وطن گم می شوند اما افسوس که سیاسیون کلیدی افغانستان در ظاهر آشنا اما در باطن دشمن تمام عیار این وطن اند ونمی گذارند که دلیرمندان نظامی ما کار دشمنان را یکسره کنند.

هشدار محقق به همۀ کسانیکه ضدی داعش و تروریست اند، وقار و غرور می آفریند و تبریک گفتن پیروزی ملت های "عراق - سوریه" به همۀ سنگر داران ما {اردوی ملی و پولیس ملی} که شب و روز بر علیۀ داعش و طالب می جنگ روحیه می بخشند وهم چنین یک نوع پیامی است که این گروه دیگر نه مرکز دارد ونه رهبر، نه قدرت دارد ونه حیثیت واین فراری های ویرانگر را باید در دشت های جنوب و شمال دفن کرد.

از سوی دیگر سخنان محقق غرب را مجبور خواهد که فاتحه داعش را در افغانستان نیز بخواند وگرنه پای جنگنده های روسیه به شمال افغانستان هم کشانده خواهد شد.
آری...از حرکت های اخیر آمریکا و پاکستان معلوم اند که گویا آنها از خیرمفاد طالب و داعش میگذرند و تعهد های تازۀ را جهت سرکوبی لانه های تروریست ها امضاء و می دانند که بدنامی و شکست آنان در عراق و سوریه هفت پشت غرب را کفایت می کند.... یا حق

میرزایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محقق
تهران
نظرات بینندگان:

>>>   خوب بود

>>>   آقای میرزائی دقیق تحلیل کردید من هم از نوشته شما حمایت میکنم واقعا" همین طور خواهد بود ان شاالله آخرین قبرستان داعش دشت های شمال و جنوب وطن ما خواهد بود در صورتیکه سیاست مداران کشور ما از حقایق چشم پوشی نکنند و آنچه دردل شان است آن گویند و بیشتر به فکر مردم باشند کمتر به فکر عوام فریبی .
صابر از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است