عبدالله: طرفدار شرکت افغان ها در هیچ جنگی نیستیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۱    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142177 منبع: پرینت

جنگیدن افغانستانی‌ها در کشورهای دیگر سیاست حکومت نیست و نباید هیچ نوع مغالطه ایدر مورد موقف حکومت وحدت ملی و ریاست اجرایی بشود.

به گزارش شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر عبدالله، رییس اجرایی حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه 6 قوس 96 در واکنش به اظهارات محمد محقق در ایران گفت: داعش یک چالش بزرگ برای افغانستان و فراتر از افغانستان محسوب می شود و خوشحال هستیم که حکومت آنها در کشورهای عراق و سوریه شکست خورده است و از تلاش همه کشورها در تحقق این مورد تقدیر می کنیم.

عبدالله ادامه داد: درخصوص این جنگ نظریاتی داده شده است و قابل یادآوری است که پالیسی حکومت وحدت ملی بسیار واضح است و ما طرفدار شرکت افغانستانی ها در جنگ در هیچ نقطه دنیا نیستیم.

رییس اجرایی حکومت تصریح کرد: در اثر جنگ و مصیبت، کشور در سالیان گذشته تا مرز چند پارچه شدن هم رفته است اما همانطور که می خواهیم مردم ما در داخل کشور در صلح زندگی کنند در هیچ جای دیگر دنیا هم طرفدار شرکت افغان ها در جنگ نیستیم.

گفتنی است که محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی چند روز قبل در برنامه ای در تهران از نبرد رزمندگان افغانستان، ایران و پاکستان علیه داعش در سوریه و عراق صمیمانه تشکر کرد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالله
جنگ سوریه و عراق
نظرات بینندگان:

>>>   این گپ عبدالله نیست این گپ هرافغان باوجدان ومستقل است که بگوید طرفدارشرکت درهیچ جنگ نیستیم

>>>   اين آدمک غنى يکى از ارتجاعى ترين شخص نيمه افغان است. طرفدار شرکت افغانستانی ها در جنگ در هیچ نقطه دنیا نیست ولى چپ خود را گرفته که شهروندان کشورهاى ديگر جمع سازمانهاى پشتون هاتباران درجنگ غيرپشتونان اند. مگر حقانى و طالبان و گلبدين برادران سکه کرزى وغنى نيستند و برادرن نيمه سکه تو لوکس بچه?

>>>   بهترین روزهای زندگی خودرا دیده راهیست حکومت رابه پشتون ها تسلیم ومسعود رانابود کرد سالها تحقیر پنهان خودرا ازمسعود جبران کرد. بزرگترین خیانت مسعود این بود که سالها این آدم را وزیر خارجه قرارداد واین آدم حقایق افغانستان را درجهان نمایش نداد بلکه پشتون هارا بزرگ جلوه داد وآخرش هم کارش راکرد تاجکان راخوب خواباند. حالا لذت میبرد

>>>   بلی به شرطی که دیگران هم در مملکت ما دخالت نکنند
وقتی عربستان و امارات و چرکستان با همکاری آمریکی ها و انگلستان داعش و طالب برای ما تشکیل میدهند و وقتی اعراب میخاهند فارسی زبانان منطقه را نابود کنند پس ما هزاره ها هم حق داریم اعراب را در سرزمین خودشان بکشیم
چهل سال است که این دست اندازی و کشتار هزاره ها از طرف اعراب و چرکستان و آمریکی ها ادامه داشت و دارد و صدایی از هیچ کس برنخاست ، اکنون که هزاره ها با لشگر فاطمیون داعشیان عرب را که دشمن اصلی دین و میهن هستند در خانه شان سرکوب کردند از سنگ و چوب صدا برخاست و دنیا برای پشاتین جهنم شد
حسین هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است