آخندزاده: حمایت محقق از فاطمیون خطرناک است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142182 منبع: پرینت

نمایندگان مجلس از پیامدهای سپاسگذاری محقق از لشکر فاطمیون هشدار دادند.

به نقل از طلوع، عبدالحی آخندزاده، معاون کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان در خصوص اظهارات محقق درباره جنگ ایران در سوریه و عراق گفته است که "این موضوع برای افغانستان بسیار خطرناک است! شما نتیجه استفاده از جنگجویان افغانستانی در سوریه و عراق را در کابل می بینیم، حملاتی که در کابل توسط داعش در مساجد ما انجام می شود نتیجه همین کاراست."

همزمان شماری از اعضای مجلس نمایندگان از پیامدهای اظهارات محقق در ایران هشدار می دهند و این گفته ها را به معنای پشتیبانی وی از جنگ نیابتی ایران در عراق و سوریه می دانند.

گفتنی است که محمد محقق، معاون دوم ریاست اجرایی در نهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی از جنگجویان افغانستانی در نبرد در برابرگروه داعش در عراق و سوریه ستایش کرده و رهبر گروه فاطمیون ایران را سردار استوار اسلام خطاب کرده است.


کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عبدالحی آخندزاده
جنگ سوریه و عراق
نظرات بینندگان:

>>>   من فکر می کنم که محقق پشت استاذ ربانی خفه است میخواهد که استاذ را از نزدیک ملاقا ت کند.

>>>   آخند زاده
عربستان داعش را به خاطر نابودی شیعه و ایران تمویل میکند.
در سوریه دو جبهه است
طرفدار اسد و ضد اسد
شیعه های افغانستان به طرفداری اسد و ضد داعش میجنگند
سنی های افغانستان در جبهه ضد اسد
و از همه مهمتر اینکه اگر شما از معاش و درآمد جانبی تان در مچلس حاظر به استخدام 5 نفر از این جوان ها شوی آنها از سوریه می آیند و در فابریکه جناب عالی یا زمین های پدرتان خدمت میکنند.
اگر اینجا سرباز شود در جبهه از گرسنگی مجبور به گدایی میشود و اگر کشته شود ناموسش از جانب همکاران دگروال شما مورد تجاوز قرار میگیرد و اگر سوریه برود آخندزاده قهر میسود پس چه میفرمایید که چه کند؟

>>>   عجب اما آنجا نگفتی حمایت داعش خطرناک است همین فاطمیون دلاور بود که داعش آدم کش را نابود کرد داعش که هم شیعه را میکشت و هم سنی این بجای تشکرتان است!

>>>   چه حرف ها . جناب آخوند زاده تا شف شف میکنی راسن شفتالو بگو . چرا صاف و ساده نمیگویی منافع یک تعداد مشخص اوغانها به خطر می افتد؟ اگر تو و سایر وکلای همفکرت به عنوان نماینده های ملت بعد از اولین حادثه که به سر مردم مظلوم هزاره وارد شده بود یخن حکومت و مسئولین امنیتی را میگرفتید و به محاکمه میکشیدید حادثه های بعدی بالای این مردم مظلوم واقع نمیشد تا استاد محقق مجبور شود قدرت هزاره مسلح را به رخ داعش و داعش دوستان بکشد اگر این مردم مانند اوغانها که تحت حمایت امریکا قرار دارند حامی خارجی نداشته باشند باید فاتحه شانرا خود شان بخوانند زیرا دولت حمایت شان نمیکند، این را هم بدان که داعش وقتی به کمک مردم یا بی توجهی مردم یک محل در منطقه شان مستقر شد اولین خواست شان از مردم درخواست همسر برای جنگجویان شان است پس زیاد هم از سخنان محقق ناراحت نباشید زیرا او یک واقعیت را گفته که لشکر فاطمیون همراه با سایر همرزمان شان بود که به یاری خدا کسانی را که در اول از داعش در سوریه حمایت میکردند و بعد به گ... خوردن خود پشیمان شده بودند از بیچارگی و نابودی نجات دادند
والسلام

>>>   آخندزاده یا بی مغز است یا طرف دار داعش ویک انسان .....خدا نگهدار محقق است

>>>   همگی خوب تلویزیون ها را نگاه کنن و داعشی های دولتی و ملکی که در لباس های دیگر در بین مردم راه میرفت را بشناسند
گرگ های در لباس گوسفندان
متعصبین با نکتایی های دراز
شیرمحمد از شبرغان

>>>   جناب آخوندزاده! فرمودیدحمایت از فاطمیون، برای افغانستان خطرناک است!!!
آیا جنابعالی خطری بالاتر از این؛که مردم بیگناه درخانه ها و در مساجد و...قتل عام میشود! می شناسید؟؟! دوستان و دشمنان بدانند! ما تا نابود کردن و خشکانیدن؛ منبع این تفکر ضداسلامی، که دشمنان اسلام و انگلیس تفکر و مذهب وهابی را ساختند، از پای نمی نیشینیم؛ آنهایکه خطرات وهابیت ملعون و تفکرات ضداسلامی، آنرا نمیدانند، برود تحقیق کنند، که این مذهب منحط ضد بشری؛ تمامی مسلمانان را کافر میدانند و کشتن آنها را واجب!! مردم بیگناه ما به چه جرمی کشته میشود؟؟! کسانیکه چشم دلش کور است حقایق را نمی بیند و راه اشتباه میرود،

>>>   هم با خود داعش و هم با افکار داعش جنگ واجب است تا نابود شود.

>>>   چون عربها و مزدورانشان ما را در وطن ما میکشند آنهم بمدت 40 سال و ملت ما را بدبخت و آواره کرده اند و هر روز خون جوانان این وطن مظلوم را میریزند و خانواده ها را داغدار میکنند با حمایت از طالبان وحشی و داعشیان خونخوار امروز و القاعده و حقانی و ... پس ما هم حق داریم این وحشی ها را در وطنشان قتل و عام کنیم ، تاکنون بنابر اعلام سپاه ایران بیش از 50000 نفر اتباع عربستان در سوریه و عراق در جبهه النصره و داعش و .... کشته شده باید به فاطمیون هزاره دست مریزاد گفت واقعا افتخار ما هزاره هاست
مهاجر خسته از تهران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است