مهم از پاي در آوردن داعش است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142193 منبع: پرینت

داعش بيش از چند هزار شيعه و غير شيعه را تا حالا در قلمرو حكومت كابل با حملات خونين به كام مرگ فرو برده، كسي خم به ابرو نياورد. نه رسانه هاي مطرح به گونه تحليلي به آن پرداختند و نه فيگورهاي به اصطلاح حقوق بشري؛ اما زماني كه محمد محقق از مبارزه عليه داعش در سوريه سخن گفته، سنگ و چوپ او را نكوهش مي كنند و خاين اش مي خوانند.

آيا مبارزه در برابر گروه هاي دهشت افکن وظيفه ملل جهان نيست؟ چه فرق مي كند در مبارزه عليه داعش از چه كشوري باشد؟ مهم از پاي در آوردن داعش است.

معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
محقق
نظرات بینندگان:

>>>   داعس را باید کشت
یکی و خلاص

>>>   Amirzada
هزاره ها به لشکر فاطمیون در افغانستان نیاز دارند نه در جنگ های نیابتی دیگران
سخنان جنجال بر انگیز استاد محقق در ایران واکنشهای مختلفی در افغانستان بر انگیخته است. عده ای از آن استقبال کرده اند و عده ای هم با غرور لشکر فاطمیون را قهرمانی جوانان هزاره در جنگ با داعش تعبیر نموده اند.
برخی دیگری سخنان محقق را محکوم نموده و آنرا فرقه گرایی مذهبی و حمایت از شعیه ها بر علیه سنی ها در چهارچوب جنگ میان ایران شعیه و عربستان سعودی تفسیر نموده اند. در همین حال برخی نخبگان هزاره به این باورند که هزاره ها بهای سخنان محقق را در افغانستان و تحریک داعش و طالب خواهند پرداخت.
واقعیت اینست که هزاره ها بجای سوریه به لشکری همچو فاطمیون در افغانستان نیاز دارند تا در برابر بی عدالتی ها به ایستند. قربانی دادن برای جنگ نیابتی دیگران بخاطر دریافت ویزه اقامت در ایران و یا اجازه رفتن فرزندان هزاره به مدارس ایران قهرمانی نیست ، بلکه نهایت بیچارگی است. اگر هزاره ها در جستجوی کشتن داعش هستند هیچ نیازی نیست که زحمت سفر به سوریه را بکشند در خانه خود شان داعش های وحشی تر از سوریه از کاخ ریاست جمهوری گرفته تا در همسایگی خانه شان حضور دارند و تا حال سر صد ها هزاره را از تبسم گرفته تا صد ها سر دیگر را بریدند ولی هزاره ها با اشک و صبوری از آن استقبال کردند.

>>>   داعش در هر جا و هر مکانی که ریشه اش بخشکت به نفع همه مسلمانان است چون آنها در سدد نابودی اسلام است و بس نه در خیر اسلام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است