سقوط سپنتا از فرانكفورت به طويله قبيله
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۵    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142203 منبع: پرینت

لوی جرگه عنعنوى نشخوار تاريخ، فراهم سازى بستر فاشيسم، رويكرد ضد دموكراتيک و بازگشت به قرن نوزده مى باشد.

هر نوع راهكاری كه روند دموكراتيک مشاركت سياسى و قانونمدارى را زير پا بگذارد حركت قهقرايى و ضد دموكراسى تلقى مى شود.

برگزارى لوی جرگه در‌شرایط کنونی کشور را به طرف بحران و پراکندگی هدایت می نماید و تنها فایده‌ ی آن بازگشت مافیا کرزی و دار و دسته اش به قدرت‌ می باشد.

شعار لوی جرگه در راستای فروپاشی امنیت و ثبات نسبی کشور می باشد که برخی از قدرت های خارجی در راستای اهداف پلید خود آن را تشویق می نمایند.

اگر این آقایان صداقت دارند بهتراست در جهت شفافیت و اصلاحات انتخابات عمل نماید و از هر نوع تکرار راهکار انفعالی و قرون وسطایی پرهیز کنند.

به نظر می رسد ستار مراد هم بعد از آنکه از مسند وزارت برطرف گردیده به شاهدان روباه پیوسته است!

خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لوی جرگه
نظرات بینندگان:

>>>   Salam heeft 2 nieuwe foto's toegevoegd.
سپنتا ادعا و اكت روشنفكرى مى كرد و خود را پيرو مكتب فرانكفورت مى خواند ، اما او در ركاب خليل زاد و كرزى براى حاكميت قبيله يى خدمت كرد و دست پاى هر كى را براى ماندن در قدرت بوسيد ، او روزگارى بنام امريكا قسم مى خورد و قبله اش هم قصر سپيد بود، وقتى امريكاى ها كرزى را دور افگندند ،دٌمش را كه شاهد او در حال بود نيز آق كردند ، اكنون اين فلسفه دان رو آورده است به فرهنگ قرون اوسطايى در قرن بيست ويك و تاكيد دارد تا لويه جرگه يى عنعنوى داير گردد.لينن درست همين قماش روشنفكران را مرتجع مى خواند و حق هم داشت . سپنتا جاى آنكه علم بر معزش زند به تعبير مولانا در تنش زده است .

>>>   Behnoosh
روشنفکر که دربارشد همه چیزش را از دست میدهد وبه یک عنصری ثانی مبدل میگردد که اسپنتا چنین شده وحالا شعار بردار جرگه قرون وسطیی قبیله شده به عوض اینکه با دیگر روشنفکران همراه شود ودرجهت تغییر سیستم تبهکارانه قبیلوی بکوشد ؛ درجهت احیای قرون وسطی قبیله ی بر آمده است ! سقوط از این بادلاتر نیست.

>>>   Mehraban
به جواب اسپنتا صيب :
ترقي هاي عالم رو به بالا است
سپنتا صاحب از بالا به پايين مي تراقد
آقاي اسپنتا شايد در مواردي لياقت و توانايي داشته باشد، از اينكه نسخه لوي جرگه را براي حل مشكل افغانستان تجويز نموده اند ناتواني ويرا در امر تشخيص و راه يافتن به مشكل افغانستان نشان ميدهد،
اسپنتا صاحب بجاي اينكه از انتخابات و تجربه موفق جهان امروز سخن بگويد به روشهاي ماقبل تاريخ رو آورده و تيرهارا دور پر تاب مي نمايد، ما بايد " لوي جرگه ها و كوچني جرگه ها "را دفن تاريخ كنيم. و از روشهاي كار آمد و تجربه هاي موفق جهان امروز و مطابق با شرايط زمان استفاده نماييم.
راستش ما فكر ميكرديم كه به سوي كمال ميرويم ندانستيم كه به قهقراروان هستيم.

>>>   داد فر اویانی‎

روان کش های «تفرقه انداز و حکومت کن» در بار افغان-انگلیس ارگ کابل را بگویید که شهروندان تاریکستان بچنگ دیورند های انگلیس و رحمان های افغان، دیگر باور ندارند به جهاد افغان-انگلیس در خاک خراسان!

خدا را که نمی شناسید میدانم؛ چون هیچ خود کفان و آدمکشی خدا را نشناسد.
مگر از مردم ما بشرمید و بدانید که آنها نیز می خوانند کتاب ها و این چتیات اسپنتای پرورش دیده انگلیس را زیر نام «کتاب»، نیز میخوانند.

من خوانده ام این اسپنتا را و در هیچ برگه اش ندیده ام این برساخت شما را.
بس باد نیرنگ ستم و برساختکاری و کشتن و خود کفانی های افغانی!

ببینیم این پروپاگند های گند گمارده های «فیسبوکی»ی باشگاه های برساختگریی رژیم ستم ملی را و بخوانیم این برگه های (39 و 417) کتاب اسپنتا -ی درباری را برای دانستن اینهمه برساختکاری های افغانی:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است