آيا جامعه گوسفندى مستحق حكومت گرگ ها نيست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۱    ۱۳۹۶/۹/۶ کد خبر: 142211 منبع: پرینت

طالبان جنايتكار، سازمان ملل مكار و مردم فراموشكار.

اين مردك نامرد مولوى قلم الدين، محتسب يا ریيس اداره امر به معروف و نهى از منكر امارت طالبان است كه نشان شلاق اش در بدن بسيارى از مردم ما هنوز باقي است. او كه اسم اش درج لیست سياه سازمان ملل است، قد راست در كابل گشت و گزار دارد و در پاسخ خبرنگار مى گويد:
- من كسى را نكشته ام درحاليكه كشتن زنى در استديوم كابل بدستور همين اداره صادر و تطبيق شد كه ويديوى آن موجود است.
- من براى زدن مردم كيبل نداشتم بلكه تازيانه چرمى داشتم.
- من كسى را زندانى نكرده و به پلچرخى روان نكرده ام، بلكه در يك تهكاوى نگهدارى مى كردم.
- اعتراف مى كنم كه سر مردم نماز خوانديم و اگر كسى پشيمان است، باز هم توبه كند.
- اكر مردم بفهمند كه من اينجا هستم، شايد هزاران نفر بيايند و از من تشكرى كنند.
- كسى بالاى من ادعايى ندارد.

اين است مفهوم لیست سياه كه رسانه هاى غرب از آن بحيث ابزار فشار عليه رهبرى طالبان ياد مى كنند و حكمتيار آن را جز امتيازات اش در دنيا و حسنات اش در روز آخرت حساب مى كند و چنين است ديده درايى و چشم سفيدى جنايتكارانى كه در دوره حاكميت شان زمين خدا را براى خلق خدا، جهنم ساخته بودند و حالا با قيافه حق بجانب به آن افتخار مى كنند.

چرا لیست سياه آنگونه نباشد و چرا دمنشان طالب بكار شان افتخار نكنند و به ريش مردم نخندند؟ درحاليكه ما مردمان فراموشكارى هستيم كه آن همه جنايت، ظلم و جفا را به اين سادگى فراموش نموديم كه امروز مولوى متوكل، سلام ضعيف و مولوى قلم الدين ها شتر سوار در انظار مردم كرشمه كنان، جلوه مى دهند و از جبن و زبونى ما است كه حكيم مجاهد در پنجشير، پايگاه مقاومت ضد طالبان و در كنار آرامگاه شهيد مسعود اعزاز و اكرام مي شود.
آيا جامعه گوسفندى مستحق حكومت گرگ ها نيست؟


مولوی قلم الدین طالبان



منصوری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قلم الدین
مولوی
نظرات بینندگان:

>>>   بهروز جلال آبادی
اگر عرب زیر نام طالب ، القائده و داعش حق دارد تا مردم افغانستان را بکشند پس هزاره هم حق دارد تا این وحشی ها را در وطن خود ایشان قتال کنند !
زندباد همان هزاره ای که در سوریه علیه آدم کشان داعش میجنگد !
روح آن شهدا شاد کسانیکه در جنگ علیه تروریست ها جان های خوده فدا کردن

>>>   همین مولوی قلم الدین خاین جنایتکار ریس نظامی مذهبی طالبان ترورستان در دید چشمان خودم یک زن مظلوم بیگناه را که بگفته این خاین جراب نپوشیده بود در سرک عمومی نزدیک فروشگاه از موتراش پاین شد چنان ضرب و شتم بران زن بیچاره حواله کرد که از خود بی خود شد و جا بجاجان داد و همین خاین مزدور ای اس ای هرکسی را که با اندکترین کوتاهی ریش خودش و یا نفرات اش گیر میردند پس از شلاق دلخواه شان انرا بزندان پلچرخی برای مدت پانزده یوم الی چندین ماه زندانی میکردند رهایی کوتاه مدت پانزده روزه به کسانی بود که مربوط بزبان خود همین انسان خود فروخته شده بود نمیدانم که چرا با تمام جنایت و خیانات و وطنفروشی این ریس مذهبی طالبان ترورست را بحیث اعضای شورای صلح که دولت ایجاد کرده عضویت داده و پول مردم بیچاره فقیر ما را بهچنین خاینین ملت و وطنفروش جاسوس پاکستان میدهد .

>>>   Arianfar
ده جفای بزرگی که کرزی در حق مردم ما کرد:
1. نگذاشت مشی بی طرفی سنتی در عرصه سیاست خارجی تثبیت گردد.
2. نگذاشت کشور صاحب قانون اساسی و ساختار نظام کارا و پذیرا گردد.
3. نگذاشت امریکایی ها طالبان را ریشه کن نمایند.
4. به دلیل ضعف مدیریت، ده ها میلیارد دالر کمک بین المللی را حیف و میل کرد و برباد داد.
5. نگذاشت کشور صاحب احزاب سیاسی فراگیر گردد.
6. جلو گام های مثبت در راستای دولت سازی و ملت سازی را گرفت.
7. با قوم پرستی و فرقه گرایی، چالش های تباری و سمتی را به اوج رساند.
8. فرهنگ مباشرپروری، واسطه بازی، رشوه ستانی و فساد را نهادینه ساخت. تولید و قاچاق مواد مخدر را به ارقام نجومی رساند. در نتیجه بیش از یک میلیون جوان را هیرویینی ساخت.
9. فرهنگ تقلب، تخلف و تخطی را در انتخابات نهادینه ساخت.
10. فرهنگ انحصارگرایی را در کشور نهادینه ساخت.

>>>   r
ببینید، طالبان یک گروه متجانس و یک دست و متحد نیست. چندین گروه و دسته دارد. بخشی از طالبان یک چتر اند که در زیر داربست آن گروه های بسیاری گرد آمده اند. برای مثال بخشی از طالبان مستقیم زیر فرمان کرزی اند. بخشی از امریکا فرمان می برند، بخش دیگر از انگلیس. شماری حتا از چین و ایران و روسیه و عربستان و ترکیه و قطر. فشرده سخن هر کشور گروهی از طالبان را برای خود استخدام نموده است. اما بی چون و چرا بخش اعظم طالبان زیر فرمان پاکستان اند.
شبکه حقانی و حزب اسلامی زیر فرمان مستقیم آی اس آی اند. امریکایی ها البته می خواستند شبکه حقانی و حزب اسلامی و بخش هایی از طالبان را که فرمانبردار سایر کشورها بودند، سرکوب کنند. اما همان گونه که گفتم، پاکستان نمی گذاشتامریکا طالبا های زیر فرمان اسلام آباد را سرکوب کند. پاکستان برای این کار چند دلیل می آورد: یکی این که روشن نیست امریکایی ها تا کی در افغانستان می مانند. اگر روزی بروند، دیگر پاکستان در برابر روسیه و ایران بی دفاع می شود. از این رو امریکا نباید حزب اسلامی و شبکه حقانی را از میان ببرد.
از سوی دیگر، افغانستان طعمه یی است که آن را امریکا و پاکستان با هم یکجا شکار کرده اند. اما سلطان باید حق پاکستان را بدهد و ضایع نکند. در غیر آن پاکستان در امر مبارزه با تروریسم در افغانستان دست خواهد کشید و این به معنای بسته شدن راه های هوایی و زمینی پاکستان به روی امریکا بود. هر باری هم که امریکایی ها طالبان زیر فرمان اسلام آباد را زیر ضربه می گرفتند، پاکستان بی ئرنگ به هزاران نیرنگ راه ها را می بست و بر کاروان های امریکایی به ویژه تانکر ها حمله می شد. همان گووه که گفتم، کرزی نیز در کل نمی خواست که امریکایی ها طالبان درانی را بکشند. یک باریکی دیگر هم بود: هم پاکستان، هم ترکیه و هم کشورهای عربی و اسراییل به شدت مخالف سرکوب طالبان و دیگر جنگجویان پشتونتبار بودند. زیرا چنین می پنداشتند که در این صورت موازنه قوا در عرصه داخلی افغانستان به سود نیروهای شمال و به ویژه تاجیک ها و در نتیجه روسیه و ایران تغییر خواهد کرد. عین دیدگاه را استبلشمنت پشتونی در کل داشت و پیوسته آوند می آوردند که این نیروهای شمال اند که برای استراتیژی امریکا خطر بزرگ را متوجه می سازند و طالبان برعکس خطرساز نیستند. همین بود که بحران افغانستان به بن بست رسید و طالبان توانستند در سال های 2002 تا 2006 دوباره تلفات خود را جیران و نیروی خود را احیا نمایند. در عین حال بارها کرزی زندانیان طالبان را رها کرد. چند بار هم به گونه ساختگی زمینه گریز طالبان از زندان ها به صورت دسته جمعی فراهم گردیدد.

>>>   بگذار این جامعه گوسفندی لیاقت همان گرگ های درنده شوند که خود شان علیه خود شان استفاده کردند ، انون گرگ ها میدونه که کدام گوسفند چاق و بیکار و علف خور و تنبل هستند چرا که نه .

>>>   این جنایت کار باید مجازات شود

>>>   همین مولوی قلم الدین خاین جنایتکار ریس نظامی مذهبی طالبان ترورستان در دید چشمان خودم یک زن مظلوم بیگناه را که بگفته این خاین جراب نپوشیده بود در سرک عمومی نزدیک فروشگاه از موتراش پاین شد چنان ضرب و شتم بران زن بیچاره حواله کرد که از خود بی خود شد و جا بجاجان داد و همین خاین مزدور ای اس ای هرکسی را که با اندکترین کوتاهی ریش خودش و یا نفرات اش گیر میردند پس از شلاق دلخواه شان انرا بزندان پلچرخی برای مدت پانزده یوم الی چندین ماه زندانی میکردند رهایی کوتاه مدت پانزده روزه به کسانی بود که مربوط بزبان خود همین انسان خود فروخته شده بود نمیدانم که چرا با تمام جنایت و خیانات و وطنفروشی این ریس مذهبی طالبان ترورست را بحیث اعضای شورای صلح که دولت ایجاد کرده عضویت داده و پول مردم بیچاره فقیر ما را بهچنین خاینین ملت و وطنفروش جاسوس پاکستان میدهد
عصمت یان

>>>   خانم بوتو گفت طالبان را امریکا و انگلیس جور کردند. عربستان طالبان را تمویل کرد. ما (پاکستانی ها) آنها را تربیه کردیم و در کمپ ها آموزش دادیم.
در اخیر بار خانم کلینتون تروریست پرور اعتراف کرد که هم طالبان و هم داعش را امریکا ایجاد کرد.
البته اگر خانم بوتو و خانم کلینتون هم نگفته بودند چوپان بیابان هم میدانست که جنایات طالبان و داعش از آدرس کجاست. الا عده ای غربزده ساده لوح که خیال می کنند امریکا ضد طالب است و برای نجات مردم افغانستان از چنگال طالب و داعش وحشی به افغانستان آمده !!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است