افغان ها برای نان در سوریه می جنگند نه برای ایران
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۷    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142223 منبع: پرینت

جناب داکتر عبدالله

افغان ها برای نان در سوریه می جنگند نه برای ایران!

شهروندان ما نه بخاطر محقق می جنگند و نه برای ایران؛ اگر دولت افغانستان بعنوان حافظ حیثیت شهروندان مسولیت خویش را می دانست و عامل دربدری، آوارگی، فقر و مهاجرت شهروندان نمی بود قطعا ما امروز شاهد سرباز دادن شهروندانمان به جبهه های نامعلوم نمی بودیم و آشکارا شهروندان افغانستان برای لقمه نانی جان هدیه نمی کردند!

همین شهروندانی که در میدان های سوریه جان هدیه می کنند سه سال پیش برای تمثیل دموکراسی و حاکمیت ملی به آرزوی رفاه و عدالت های اجتماعی میدان های مبارزات تو را گرم کردند اما تو به هیچ چیزی وفا نکردی.

نبی زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مهاجران
جنگ سوریه
نظرات بینندگان:

>>>   داد فر اویانی‎

روان کش های «تفرقه انداز و حکومت کن» در بار افغان-انگلیس ارگ کابل را بگویید که شهروندان تاریکستان بچنگ دیورند های انگلیس و رحمان های افغان، دیگر باور ندارند به جهاد افغان-انگلیس در خاک خراسان!

خدا را که نمی شناسید میدانم؛ چون هیچ خود کفان و آدمکشی خدا را نشناسد.
مگر از مردم ما بشرمید و بدانید که آنها نیز می خوانند کتاب ها و این چتیات اسپنتای پرورش دیده انگلیس را زیر نام «کتاب»، نیز میخوانند.

من خوانده ام این اسپنتا را و در هیچ برگه اش ندیده ام این برساخت شما را.
بس باد نیرنگ ستم و برساختکاری و کشتن و خود کفانی های افغانی!

ببینیم این پروپاگند های گند گمارده های «فیسبوکی»ی باشگاه های برساختگریی رژیم ستم ملی را و بخوانیم این برگه های (39 و 417) کتاب اسپنتا -ی درباری را برای دانستن اینهمه برساختکاری های افغانی:

>>>   فدا محمد تورانیان
آقای کریم خلیلی فاشیست تر از غنی و پشتونیست ها است و گروه فرمانروایش به رهبری آقای ظهیر زیر عنوان استاندار بامیان ، همه روزه دنبال دسیسه و تبعیض تباری ، مذهبی و دنبال حذف حذف تاجیکان و غیر شیعه ها در بامیان است . حذف غیر هزاره ها از حکومت محلی ، از دانشگاه بامیان و حتا غصب زمین ، جایداد و اخراج بومیان بامیان از اولویت های کاری آقای ظهیر فاشیست است . از تمامی برادران با فرهنگ و متمدن هزاره و اهل تشیع کشور به ویژه از بامیانی ها میخواهیم تا دست کم با گروه فاشیست خلیلی و حکومت محلی تحت فرمانش همکاری نکنند . برادران هزاره و تاجیک صدها سال در کنارهم مسالمت آمیز زندگی کرده اند و نظر به پژوهش های تبارشناسی گفته می شود ، هزاره ها از اختلاط تاجیکها با ترک ها و مغول ها پدید آمده اند که بنابر این ; هزاره خون تاجیکی دارد و همتبار اند .....

>>>   Lalzad heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
اکثریت سازی پشتون ها!
==============
(اقلیت سازی سایر اقوام)
پارچه سازی اقوام غیرپشتون و پشتون سازی تمام قبایل پشتو زبان...
این موضوع که بار اول در مقاله سلیمان لایق (ترکیب قومی کشور...) در زمان حاکمیت حزب دموکراتیک به نشر رسیده بود و حالا توسط غنی جامه عملی می پوشد، گام مهم دیگری در راستای اکثریت سازی پشتون ها برای تطبیق اهداف زیرین است:
* افغان سازی،.
* پشتون سازی،
* پشتو سازی.
+ + +
یا تسلیمی و یا مبارزه و مقاومت تا پیروزی!

>>>   مزخرف نگو ، تو خودت حاضر هستی برای پول یک انگشت ات را بدهی ؟ یا مثلا یک چشم ات را؟
چند میلیون دولار به تو بدهند حاضری نابینا بشوی ؟ اصلا وقتی کشته شدی پول به چه دردت می خورد؟ کدام زنی حاضر هست برای پول شوهرش را از دست بدهد و تنها زندگی کند !؟ کدام مادری حاضر هست برای پول فرزندش را کشته ببیند؟!
مگر جسم و جان انسان با پول قابل معاوضه و مقایسه هست ؟! فاطمیون کسانی هستند که برای خدا می جنگند و جان خود را برای خدا می دهند . برای دفاع از حق ، برای مبارزه با ظلم ، برای دفاع از زنان و کودکان که معرض قتل و اسارت هستند ، برای دین و اسلام ، برای اهل بیت ، برای راه حق ،و پیروز خواهند بود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است