سه مقام بلندرتبه دولت زمینه بحران را ایجاد می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۹    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142271 منبع: پرینت

نه اظهارات اخیر محقق در ایران نه دست و پابوسی کرزی در روسیه و نه هم طالب پروری، داعش سازی و پشتونیزم استانکزی و اتمر و احمدزی به نفع افغانستان است. اگر واقع بینانه به قضایا بنگریم این استانکزی و اتمر و احمدزی هستند که زمینه مداخله، بحران و فروپاشی را مساعد می کنند.

همایون و ظاهر قدیر دو عضو مجلس نمایندگان، جنرال دوستم معاون اول رییس جمهور، هر سه مقام بلند رتبه دولت، استانکزی و اتمر و احمدزی را متهم به طالب پروری و داعش سازی می کنند. گذشته از آن حملات مستقیم و سازمان یافته به آدرس ملت هزاره و شیعه بیشتر از پیش شدت یافته به احتمال زیاد که این حملات از پاکستان طراحی می شود ولی متهم های داخلی اطرافیان غنی احمدزی هستند.

از یک نگاه و با توجه با زدوبندهای قومی محمد محقق برای دفاع از مردم هزاره و شیعه، برای خودش توجیهات لازمی دارد که دست به حمایت بیرونی بزند چون نمی تواند نظاره گر کشته شدن هر روز هزاره و شیعه باشد. چهره های سنتی و جدید جامعه هزاره در برابر بی عدالتی و کشتار موجود بارها اعتراضات مدنی کردند ولی دیدیم که نتیجه مطلوب نگرفتند.

در اخیر غنی احمدزی و اطرافیان اش می خواهند افغانستان را به جهنم 1992 برگردانند و اگر کمی بیشتر خیره شویم و وضعیت اینگونه ادامه پیدا کند برنده نهایی بازی پاکستان، ایران و سعودی ها و... خواهند بود نه مردم افغانستان.

فرید‎‏


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بحران
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   داد فر اویانی‎

روان کش های «تفرقه انداز و حکومت کن» در بار افغان-انگلیس ارگ کابل را بگویید که شهروندان تاریکستان بچنگ دیورند های انگلیس و رحمان های افغان، دیگر باور ندارند به جهاد افغان-انگلیس در خاک خراسان!

خدا را که نمی شناسید میدانم؛ چون هیچ خود کفان و آدمکشی خدا را نشناسد.
مگر از مردم ما بشرمید و بدانید که آنها نیز می خوانند کتاب ها و این چتیات اسپنتای پرورش دیده انگلیس را زیر نام «کتاب»، نیز میخوانند.

من خوانده ام این اسپنتا را و در هیچ برگه اش ندیده ام این برساخت شما را.
بس باد نیرنگ ستم و برساختکاری و کشتن و خود کفانی های افغانی!

ببینیم این پروپاگند های گند گمارده های «فیسبوکی»ی باشگاه های برساختگریی رژیم ستم ملی را و بخوانیم این برگه های (39 و 417) کتاب اسپنتا -ی درباری را برای دانستن اینهمه برساختکاری های افغانی:

>>>   Khurasani heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
توطیهٔ جدید ارگ؛
برای تقسیم هویت تاجیک ها و ازبیک ها به دهها هویت قومی، جهت تثبیت اکثریت جعلی پشتون ها( افغان‌ها) در افغانستان.
رئیس جمهور با صدور فرمان و ایجاد کمیسیون برای تهیه لیست اقوام افغانستان در شناسنامه های جدید شمشیر جراحی به دست گرفته و ما را هدف قرار داده است.
اسناد رسیده از ارگ ریاست جمهوری حاکی از آن است که تیم فاشیسم قبیله برای تقسیم هویت تاجیک ها و تثبیت اکثریت افغان‌ها ( پشتون) طی فرمانی دستور داده است تا تاجیک ها را به بیش از سی گروه قومی تقسیم نمایند و به این ترتیب این اکثریت قومی را به اقلیت های متعدد تقسیم و معرفی کنند.
هدف از این طرح تقسیم هویت تاجیک ها و ازبیک ها به خرده هویت ها و تثبیت اکثریت افغان ( پشتون) در افغانستان می باشد.
جوانان عزیز
تنها راه جلوگیری از این طرح شیطانی دفاع و حمایت از قانون شناسنامه ها مصوب مجلس نمایندگان است و بس.
ادامه سکوت نمایندگان ما در حکومت و دولت در برابر این شرارت ها و فتنه انگیزی ها شرم آور و ذلت بار می‌باشد

>>>   حامیان داخلی داعش در افغانستان همین ها هستند
گل محمد از وردک

>>>   Lalzad heeft 3 nieuwe foto's toegevoegd.
اکثریت سازی پشتون ها!
==============
(اقلیت سازی سایر اقوام)
پارچه سازی اقوام غیرپشتون و پشتون سازی تمام قبایل پشتو زبان...
این موضوع که بار اول در مقاله سلیمان لایق (ترکیب قومی کشور...) در زمان حاکمیت حزب دموکراتیک به نشر رسیده بود و حالا توسط غنی جامه عملی می پوشد، گام مهم دیگری در راستای اکثریت سازی پشتون ها برای تطبیق اهداف زیرین است:
* افغان سازی،.
* پشتون سازی،
* پشتو سازی.
+ + +
یا تسلیمی و یا مبارزه و مقاومت تا پیروزی!

>>>   هرکسی در فکر جیب خود بود

>>>   Arianfar
خوب، از دست ما کاری بر نمی آید. رسالت ما روشنگری است. کسانی که در داخل اند، باید هشیاری خود را از دست ندهند و فریب توطیه های بیگانگان و نیز ایادی داخلی شان را نخورند. مردم باید در شمال در اندیشه دفاع خودی برآیند. زیرا ارگ و شوزای امنیت خود در خدمت پروژه قرار دارند.

>>>   شعر بى رنگ
مسلميار خواستار مجازات محقق شد.
گلبدين رفت پيش رفيق ها !
كرزى خريطه هاى پول ايران را گرفت عيبى نيست
چون دانشگاه گفت پدرام نوكر ايران شد
از كتاب شيونيست نامه
اثر خودم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است