شورای رهبری طالبان در غرب کشور علیه داعش
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۱    ۱۳۹۶/۹/۷ کد خبر: 142281 منبع: پرینت

شوراي رهبري طالبان در غرب افغانستان با انتشار اطلاعيه اي هرگونه مذاكره، نشست، مصالحه و تعامل با گروه تكفيري داعش را مردود دانسته و گفته اند در صورتي كه اقدامي در اين جهت از سوي هر يك از مسوولين گروه طالبان در ولايت هاي غور، فراه، بادغيس، هرات و نيمروز سر بزند، مورد محاكمه و مجازات قرار خواهند گرفت.

در اين اطلاعيه از فرماندهان طالبان خواسته شده كه با داعش برخورد كرده و آنان را از بين ببرند و اضافه شده گروه داعش به هيچ يك از احكام اسلامي از جمله سنت و فرهنگ مسلمانان پايبند نيست، به مذاهب اسلامي هم توهين و حمله مي كند و در خون عده زيادي از مسلمانان دست دارد.

افزون بر این گروه داعش را به عنوان يك گروه صليبي و وابسته مستقيم به آمريكا معرفي كرده و مي افزايد هرگونه مقابله با آنان به منزله جهاد در راه خدا مي باشد.

شوراي رهبري طالبان افزوده است: حلقات وابسته به داعش تعداد زيادي از طالبان را هم در چند سال گذشته شهید کرده اند و هرگونه مذاكره و مصالحه با آنان به منزله پايمال كردن خون شهیدان طالبان قلمداد مي شود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
داعش
نظرات بینندگان:

>>>   پروزه امریکا در افغا نستان رو به ختم است و حا ل باید امریکا درکشور خود بروند

>>>   دیگ به دیگ میگه رویت سیاه،طالبها غلامان مستقیم پاکستانی ها هستند و پاکیستانیها در حال حاضر نیمی از خاک افغانستان را غصب کرده اند ،همه ی این جنگها برای فراموشی خط دیورند صورت میگیرد ما به هیچ عنوان سر تسلیم در مقابل وطن فروشان خم نمیکنیم چه طالب باشد و چه کرزی باشد و چه داعش ،ما حق خود را چه با زور و چه با رضا میستانیم، ما سیطره دشمن را تحت هر عنوان و نامی که باشد نمیخواهیم و بر ضد اعمال نفوذ انگلیس شیطان صفت که قصد تفرقه اندازی بین اقوام با هم برادر را دارد جنگ خواهیم کرد .
من الله توفیق
مولانا رفیق الله وطن خواه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است